عیدی نفتی‌ها به مردم ایران
نفت تهران با ارائه یک بازی تحسین برانگیز موفق شد با حساب دو بر یک الشباب عربستان را شکست دهد.

دیدار تیم های نفت و الشباب از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برتری دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید.

نیمه نخست:

در این نیمه بازی به صورت کامل در اختیار نفتی‌ها بود اما روی یک غفلت این الشبابی‌ها بودند که به یک ضربه پنالتی دست پیدا کردند و تک گل نیمه نخست را به ثمر رساندند.

نفتی‌ها در نیمه نخست با توجه به کم‌تجربگی‌شان نتوانستند از فرصت‌های متعدد گلزنی‌شان استفاده کنند از جمله فرصت خوبی که وحید امیری در دقیقه 33 به دست آورد و تلاش کرد در مصافی تک به تک دروازه‌ الشباب را باز کند اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

از نکات جالب نیمه نخست مصدومیت دروازه‌بان الشباب بود که در نهایت این دروازه‌بان در دقیقه 35 جایش را به "الویس" داد.

تک گل الشبابی‌ها را "حزازی" در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. نفتی‌ها در حالی نیمه نخست را واگذار کردند که بر توپ و میدان مسلط بودند و الشبابی‌ها به صورت مشخص به دنبال بازی تاخیری و کسب یک امتیاز بودند.

نیمه دوم:

در این نیمه هم نفتی‌ها به طور کامل بر بازی سوار بودند و بیشتر با ارسال از جناحین تلاش می‌کردند به گل برسند و از قضا فرصت‌های خوبی را هم بدست آوردند اما درخشش دروازه‌بان الشباب یعنی "محمد آلویس" سد راه گلزنی از سوی آنها شد. به صورت مشخص این دروازه بان دو بار ضربات سر دیدنی ارسلان مطهری در دقیقه 61 و کامیابی نیا در دقیقه 55 را از زیر تیرک دروازه تیمش راهی کرنر کرد. "آلویس همچنین" در دقیقه 68 شوت دیدنی عزتی را راهی کردند کرد.

در اواسط نیمه دوم الشبابی ها تلاش کردند با فرارهای سرعتی کمی از فشار نفتی ها بکاهند و در دقیقه 82 "عبدالمجید" از همین حربه تا آستانه باز کردن دروازه نفتی ها پیش رفت اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار بازهم فشار نفتی ها ادامه داشت و در دقیقه 86 طلسم دروازه الشباب شکسته شد. این ارسلان مطهری بود که با یک ضربه دیدنی از داخل محوطه جریمه تیم الشباب، دروازه این تیم را باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود. با این حال این پایان کار نبود و در دقیقه 85 این "لئوناردو پادوانی" بود که گل دوم را برای نفتی ها به ثمر رساند تا نفتی ها به حقشان که کسب سه امتیاز در این دیدار بود، برسند.

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیامک کوروشی، لئوناردو پادوانی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، کمال کامیابی نیا (عباس بوزار 86)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری (حسین ابراهیمی 76)، علی قربانی(امیر ارسلان مطهری 46)

الشباب عربستان: ولید عبداله (35 محمد الویس)، عبداله الاستا، عامر هارون، حسن معاث، محمد اول، رافینیا، احمد عتیف، عبدالمالک الخیبری، بدرالساطین (عبدالمجید 62)، عبدالرحمان الخیبری و نایف هزازی.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir