تبانی در گروه الف لیگ یک فوتبال!
درودگر مطمئن است در گروه الف لیگ یک تبانی شکل گرفته است.

محمدصادق درودگر که برای اعتراض به هیات رییسه فدراسیون فوتبال به منظور جلوگیری از وقایع ناهنجار در لیگ دسته اول در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، گفت: اگر یک تیم از راه آفساید به گل برسد، این بی‌قانونی است و اگر جلوی آن گرفته نشود، به سمت فوتبال ناپاک پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: از هیات رییسه خواهش می‌کنم که برخورد جدی با ناپاکی داشته باشند؛ چرا که سلسله اتفاقاتی در لیگ دسته اول رخ داده است که باید با آن برخورد شود.

درودگر با اشاره به آخرین سندی که در این رابطه وجود دارد، اظهار کرد: آخرین سندی که موجود است بحث تماس‌هایی بود که با بازیکنان گرفته می‌شد و فولاد نوین این موضوع را ارائه کرد. این اتفاقات در مورد باشگاه مس کرمان است. چگونه همه اتفاقاتی که در مورد تمامی تیم‌ها رخ نداده است برای یک تیم اتفاق می‌افتد. در یک بازی مقابل مس کرمان، دروازه‌بان و 4 بازیکن تیم حریف نمی‌آیند. در بازی با استقلال اهواز، فجرسپاسی و تیم اردبیلی نیز اتفاقاتی مشابه رخ می‌دهد. چگونه این اتفاق‌ها برای یک تیم رخ داده است؟

وی ادامه داد: به همین دلایل اعتراض‌هایی از سوی برخی تیم‌ها از جمله ما عنوان شد و دیدیم که مس کرمان از 6 امتیاز موجود تنها یک امتیاز کسب کرد؛ چرا که مسیر تماس‌هایی که گرفته می‌شد توسط باشگاه فولاد نوین قطع شد.

او ادامه داد: باید با باشگاه مس کرمان همانند باشگاه‌هایی مثل شهرداری تبریز برخورد شود تا از فوتبال ناپاک جلوگیری کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir