تارتار: می‌توانستیم با استقلال مساوی کنیم
مهدی تارتار می‌گوید تیمش بعد از دریافت گل دوم از استقلال از شوک خارج شد و می‌توانست بازی را با تساوی عوض کند.

مهدی تارتار بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال گفت: هر دو تیم نمایش خیلی خوبی در این دیدار ارائه کردند ولی گل کرار تیم ما را به شوک برد و تا زمانی که گل دوم را خوردیم در شوک بودیم. بعد از گل دوم به خودمان آمدیم و می‌توانستیم بازی را برگردانیم. البته استقلال در ضد حملات خیلی قوی بود اما دروازه‌بان ما روز خیلی خوبی را داشت و در مجموع باید بگویم که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از طهماسبی بجای فراهانی در این دیدار استفاده نکرده است، عنوان کرد: ما به طهماسبی اعتقاد داریم ولی نیاز بود که فراهانی هم برای ما بازی کند چرا که او قرارداد دو ساله با ما دارد و باید عملکردش را می‌دیدیم. طهماسبی دروازه بان خیلی خوبی است اما با توجه به تمریناتمان دروازه‌بان را انتخاب می‌کنیم و از سویی دیگر ما دروازه بان سوم خوبی هم داریم که رقابت خیلی خوبی میان دروازه‌بانان ما ایجاد کرده است.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که آیا وزش باد در نتیجه تیمش موثر بوده است، گفت: من نمی‌خواهم باخت تیمم را با باد توجیه کنم اما خودتان دیدید که شوت کرار به شکلی عجیب به گل تبدیل شد. همه فکر می‌کردند توپ او به اوت برود اما به گل رفت. باد کیفیت کار تیم را پایین می‌آورد و در سه بازی گذشته شاهد این مسئله بوده‌ایم.

او درباره عملکرد محسن کرمی بیان کرد: او بازیکن جوان و خوبی است و به آینده او خیلی امیدواریم. تارتار در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکن گرجستانی‌اش کمتر استفاده می‌کند گفت: ما مهاجمان زیادی داریم که به آنها بازی زیادی نمی‌رسد. البته این را هم بگویم که مهاجم گرجستانی ما انتظارات را برآورده نکرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir