مرفاوی: از بازیکنانم راضی نیستم
صمد مرفاوی می‌گوید از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پر‌سپولیس تهران، اظها‌ر کرد: از نظر فنی در نیمه اول آن چیزی که می خواستیم را نتوانستیم ارائه دهیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. یعنی نمی توانستیم توپ را به خوبی در اختیار خود داشته باشیم و پر‌سپولیسی‌ها هم به خوبی از اشتباهات ما استفاده کردند اما در نیمه دوم مقداری بهتر شدیم.

وی همچنین گفت: من در این بازی از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم زیرا کارهایی که من می خواستم را نتوانستند انجام دهند. هر تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید فر‌صت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کند که ما نتوانستیم امروز فر‌صت‌ گلزنی ایجاد کنیم. در خط دفاع هم تزلزل داشتیم به طوری که دو بال کناری‌مان ضعیف عمل کردند.

مرفاوی ا‌دا‌مه‌ داد: تیمی که کیفیت لازم را نداشته باشد فرصت گلزنی به حریفش می‌دهد. ضمن این که ما روی یک ضربه ایستگاهی گل را دریافت کردیم و روی این موضوع هم در تمریناتمان خیلی کار کرده بودیم. ما بازیکنان را در خط دفاعی مامور کرده بودیم تا مهاجمان پر‌سپولیس را مهار کنند اما بازیکنان ما سهل انگاری کردند و دروازه تیم ما باز شد. در نهایت باید بگویم که کیفیت خوبی نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

مرفاوی در ادامه تاکید کرد: من تلاشم را برای موفقیت پیکان انجام داده‌ام و در این چند سال که مربیگری می‌کنم بیشترین تلاش را انجام دادم اما خب به آن چیزی که می خواستیم نرسیدیم. طبیعی است که یک تیم برای گل زدن باید مهاجمان گلزن داشته باشد تا عملکرد خوبی داشته باشند. ما در خط حمله تیم‌مان نقص داریم و به خاطر همین آن چیزی که می‌خواهیم را نمی توانیم به دست بیاوریم. به خاطر همین موضوع خیلی سخت موقعیت خلق می‌کنیم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه درباره این که چقدر شانس برای بقای تیمش قائل است، خاطر‌نشان کرد: ما برای ماندن در لیگ امیدوار هستیم دو بازی دیگر هم باقی‌ مانده که برابر حریفانی بازی می‌کنیم که آنها هم خطر سقوط را حس می‌کنند. بنا‌بر‌این امیدواریم که در دو بازی آینده موفق باشیم و امتیازات مورد نیاز را به دست بیاوریم. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir