آرای انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر
آرای انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی صادر شد.

بازی دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از رقابتهای لیگ برتر در هفته 26 روز 27 فروردین ماه برگزار شد و از سوی مجید بصیرت مربی تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر حمله ور شدن به سوی داور، امتناع از اجرای دستور و تصمیم داور صورت گرفت. وی طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کریم باقری مربی تیم پرسپولیس نیز به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست به داور بازی، به تذکر کتبی محکوم شد. تیم های سپاهان و پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانشان، هر کدام به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند و تیم پرسپولیس باید 20 میلیون ریال هم جریمه نقدی پرداخت کند.

اما مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا البرز 27 فروردین برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل صورت گرفت که این تیم به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. حبیب گردانی، بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل رفتار غیر ورزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین به دلیل رفتار غیر ورزشی و حرکات توهین آمیز، کاردوس آنتونیو مربی تراکتورسازی هم به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون، مسابقه دو تیم پدیده و گسترش فولاد در هفته بیست و ششم برگزار شد و به دلیل مدیریت ضعیف، عدم حضور پزشک، رفتار غیر ورزشی توپ جمع کن ها، اهانت تماشاگران به عوامل تیم حریف، ورود غیرقانونی یکی از طرفداران به زمین مسابقه و حمله به بازیکن گسترش فولاد تبریز، کمیته انضباطی ضمن تذکر کتبی به مسئولین و سرپرست تیم پدیده مشهد، این تیم را به مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir