حاشیه های دیدار پرسپولیس و استقلال
دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.

* سه ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و استقبال بسیاری کمی از این دیدار شده است و حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تعداد تماشاگران پرسپولیس بیشتر از تماشاگران استقلال است.

* تعدادی از ورزشکاران باستانی به اجرای حرکات ورزش باستانی پرداختند.

* مراسم رژه پرچم های ایران، پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی انجام شد. هنگامی که این پرچم ها به سمت تماشاگران دو تیم می رفت هواداران استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند و شعارهایی سر می دادند.

* ابوالفضل سیدنصیری 8 ساله به اجرای حرکات نمایشی و روپایی با توپ پرداخت.

* مسابقه فوتبال بین دو تیم کوتاه قامتان و تپل اسپرت برگزار شد که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع کوتاه قامتان به پایان رسید.

* بعد از پایان بازی کوتاه قامتان و تپل اسپرت استقلالی ها و پرسپولیسی های دو تیم به سمت هواداران رفتند که توسط تماشاگران تشویق شدند.

* برنامه های مذهبی از جمله مولودی خوانی و تواشیح برای تماشاگران برگزار شد.

* یک ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* افشین پیروانی، پاشازاده، محمد نوازی، مهدی مهدوی کیا و اولادی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

* هنگامی که دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

* یک مستندساز خانم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و توسط مسئولان استادیوم آزادی به جایگاه خبرنگاران فرستاده شد.

* مهدی طارمی و فخرالدینی که به عنوان بهترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال در این فصل انتخاب شدند طی مراسمی خودرو خود را تحویل گرفتند.

* هنگام ورود دو تیم به زمین پرچم بزرگ پرسپولیس در ضلع شرقی و پرچم بزرگ استقلال در ضلع غربی ورزشگاه برافراشته شد.

* از حسن کامرانی فر کمک داور خوب کشورمان که چندی پیش از داوری خداحافظی کرد تجلیل شد.

* 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دربی هشتادم را از نزدیک تماشا می کنند و هر لحظه بر تعداد تماشاگران اضافه می شود.

* قبل از آغاز نیمه دوم دیدار پرسپولیس و استقلال حنیف عمران زاده و بنگر دقایقی باهم به خوش و بش پرداختند.

* دقیقه 50 پس از شوت محمد نوری، ترقه ای پشت دروازه استقلال منفجر شد.

* 65 هزار تماشاگر دیدار پرسپولیس و استقلال را در ورزشگاه آزادی تماشا کردند.

* بعد از گل پرسپولیس یک ترقه دیگر پشت دروازه استقلال، که تماشاگران پرسپولیس حضور دارند منفجر شد و تماشاگران پرسپولیس چند دقیقه به شادی گل پرداختند.

* دقیقه 73 داخل محوطه جریمه استقلال درگیری کوچکی بین عمران زاده و عالیشاه به وجود آمد.

* دقیقه 77 در هنگام تعویض پرسپولیس، برزای با علیپور درگیر شد و اعتقاد داشت بازیکن پرسپولیس در حال وقت تلف کردن است که داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد.

* هواداران استقلال از دقیقه 85 ورزشگاه آزادی را ترک کردند و برخی هم سرپا بازی را تماشا کردند.

* پس از پایان بازی سوشا مکانی مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی کرد که این باعث شد حنیف عمران زاده با او درگیر شود و این درگیری باعث شد تا به بقیه بازیکنان کشیده شود که با دخالت کادرفنی دو تیم درگیری ها به پایان رسید.

* بازیکنان پرسپولیس پس از اتمام بازی به سمت تماشاگران خودشان رفتند و به خوشحالی پیروزی در دربی پرداختند و در مقابل هم تماشاگران استقلال آرام ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

پرسپولیس تهران دربی هشتادم را با پیروزی به پایان رساند تا در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال در لیگ برتر به پیروزی برسد.

تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی