بهروان: نقل و انتقالات از 12 خرداد آغاز می‌شود
غلامرضا بهروان می‌گوید فصل نقل و انتقالات پس از دیدار فینال جام حذفی آغاز خواهد شد.

غلامرضا بهروان با اشاره به این که از تغییر رفتارها در دقایق پایانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته‌ پایانی لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران تعجب کرده بودیم، اظها‌ر کرد: بازی تیم‌های سپاهان و سایپا در اصفهان با نتیجه‌ دو بر صفر به سود سپاهانی‌ها در حال جریان بود و ما به صورت دائم با همکاران خود در اصفهان ارتباط داشتیم. معلوم نبود چه اتفاقی رخ داده بود که شاهد تغییر رفتارها در تبریز بودیم. کسی هم از ما سوالی نمی‌پرسید که بخواهیم جوابی بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور مسئولان اصفهانی، در فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ شائبه و شایعات متفاوتی در این زمینه مطرح شده است، گفت: برای سازمان لیگ فرقی نمی‌کند که سپاهان قهرمان شود یا تراکتورسازی تبریز. نگاه در سازمان لیگ به تمامی تیم‌ها یکسان است و خدا شاهد صحبت‌های من است. متاسفانه با توجه به اتفاقی که در هفته‌ پایانی لیگ افتاد خستگی بر تن من و همکارانم ماند.

رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران در ادامه درباره زمان فصل نقل و انتقالات اعلام کرد: فصل نقل و انتقالات پس از دیدار فینال جام حذفی آغاز خواهد شد و تا 10 روز مانده به آغاز ر‌قابت‌های پانزدهمین لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران ادامه می‌یابد.

بهروان همچنین درباره آغاز زمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران خاطر‌ نشان کرد: پانزدهمین دوره لیگ برتر هشتم و نهم مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir