سرمربی الهلال: داور باید به خاطر تصمیماتش عذرخواهی کند
جیروس دونیس می‌گوید داور مالزیایی باید به خاطر قضاوتش در دیدار الهلال برابر پرسپولیس عذرخواهی کند.

سرمربی الهلال عربستان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: من از بازی راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم. ما خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم. من به بازی بعد امیدوارم. توانایی این را داریم که بازی بعد را جبران کنیم. داور با تصمیماتی که گرفت باید پاسخگو باشد و عذرخواهی کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌تان بازی خشنی را انجام داد گفت: شاید شما بازی دیگری را دیده باشید. ما شکایتی بابت کارت قرمز نداریم. نظر من درباره خطایی دیگر است و من درباره کل بازی شکایت خاصی از داوری ندارم. در طول بازی ما دوست داشتیم بازی کنیم و به بازیکنانم گفته بودم که به حریف احترام بگذارند و فقط بازی خود را انجام بدهند. اینکه بازی تاخیری انجام می‌دادند عکس‌العمل خود بازیکنان است.

او درباره دو تعویض همزمان تیمش هم گفت: ما یک کارت قرمز گرفتیم و می‌خواستیم تعویضی انجام دهیم تا جو بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و همچنین وقت بازی را نیز بگیریم اما نتوانستیم یک بازیکن‌مان را تعویض کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صعود برای تیمش قائل است گفت: سعی می‌کنم به بازیکنانم نکات را گوشزد کنم. ما هنوز هم شانس داریم و تمرین‌هایمان را ادامه می‌دهیم. من فکر می‌کنم شانس بالایی برای صعود از این مرحله داریم.

سرمربی الهلال در پاسخ به این سوال که حضور هواداران در شکست تیمش تاثیرگذار بود یا خیر گفت: من همیشه از تماشاچیان و طرفداران استقبال می‌کنم و دوست دارم در تمام بازی‌ها باشند. این بازی هم جو خوبی داشت. هر چند این جو به ضرر ما بود اما با این حال من حضور هواداران در ورزشگاه را دوست دارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا روی هواداران خودتان برای حضور در ورزشگاه حساب باز کرده‌اید گفت: من خیلی روی هواداران حساب نمی‌کنم و سعی می‌کنم با تمرین و تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم نتیجه بگیریم. البته دیدن تماشاچی می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم در بازی بعد ما یک نتیجه خوب کسب کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir