محرومیت سه جلسه ای سوشا مکانی و عمران زاده
پس از برگزاری دربی 80 پایتخت و انجام تخلفات برخی بازیکنان دو تیم، کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد.

رای کمیته انضباطی به این شرح است:

مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ 94/2/25 و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آیین نامه انضباطی، آرای خود را به این شرح اعلام کرد:

1 – باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمین مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

2 – سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شده است و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد 65 و 66 آیین نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

3 – امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و مگویان بازیکنان استقلال تهران به دلیل انجام رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری و تشنج و مطابق مقررات ماده 65 آیین نامه انضباطی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:ffiri.ir