تساوی سپاهان و پیروزی ملوان در هفته ششم لیگ‌برتر
مهم‌ترین بازی هفته ششم لیگ‌برتر میان سپاهان و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دیگر بازی هم راه‌آهن با یک گل مقابل ملوان شکست خورد.

در ادامه هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران، در حساس‌ترین بازی هفته سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر از تراکتورسازی میزبانی کرد. با توجه به اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم، پیروزی در این دیدار از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود که در پایان دو تیم در گلزنی ناموفق ظاهر شدند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه سپاهان با 14 امتیاز و تراکتورسازی با هفت امتیاز در رتبه‌های اول و هفتم جای گرفتند.

حسین فرکی در این بازی، شهاب گردان، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، شهاب گردانی، سعید قائدی‌فر، فوزیل موسایف(Fozil Musaev)، علی کریمی، حسین پاپی، رسول نویدکیا و مهدی شریفی را از ابتدای بازی به میدان فرستاد.

در سوی مقابل سرمربی پرتغالی تراکتورسازی، محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس(Carlos Alexandre Cardoso)، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، آگستو سزار(Augusto César Moreira)، فرید بهزادی کریمی و مهرداد بایرامی را برای آغاز بازی در نظر گرفته بود.

از نکات جالب توجه ترکیب تراکتور عدم حضور بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی، عبدالله زاده و حمزه یونس در ترکیب ابتدای بازی بود. در ترکیب سپاهان هم احسان حاج‌صفی به دلیل انتقال به فرانکفورت و خلعتبری به خاطر سه کارته بودن نتوانستند سپاهان را همراهی کنند.

راه‌آهن صفر – یک ملوان

در دیگر بازی همزمان راه‌آهن در ورزشگاه شهر قدس پذیرای ملوان انزلی بود که در پایان شاگردان حمید استیلی توانستند با یک گل راه آهن را شکست دهند. تک گل این بازی را آرش افشین از ملوان در دقیقه 63 به ثمر رساند.

ملوان با سه امتیاز این بازی 10 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول دست یافت. راه‌آهن هم با پنج امتیاز و بدون تغییر در رتبه دوازدهم باقی ماند.

فرهاد کاظمی برای این بازی 'ایگور ننزیچ'، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، مهدی جعفرپور، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد، سید احمد مهدی زاده، میلاد ابطحی، بهادر عبدی، 'استر ندوال سباستین' و مهرداد محمدی را در ترکیب یازده نفره ابتدای بازی قرار داد.

برای ملوان هم 'سرگئی پاشنکو'، عزت الله پورقاز، محمد حسین کنعانی‌زادگان ، حسین ماهینی، پژمان نوری، مازیار زارع، عزیز معبودی، صادق محرمی، شهاب کرمی، جلال رافخایی و آرش افشین به رهبری حمید استیلی از ابتدا در زمین حضور یافتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir