بیرانوند: دیگر اشتباهی از من نخواهید دید
علیرضا بیرانوند می‌گوید اشتباهی که رخ داده به علت سن کمش بوده است و از این بابت از کادرفنی، تیم نفت و مدیریت باشگاه عذرخواهی کرده است.

علیرضا بیرانوند درباره عدم حضورش در بازی مقابل استقلال، اظها‌ر کرد: مشکلی که به وجود آمد به علت گرم نکردنم با گلرمان بود. خودم بعد از مدتی کوتاه متوجه اشتباهم شدم و از کادرفنی، تیم نفت و مدیریت باشگاه عذرخواهی کردم.

وی با اشاره به حاشیه‌هایی که بعد از بازی نفت و استقلال برایش به وجود آمده، افزود: درست نیست برای د‌ر‌وازه‌بان جوانی که دو سال است در لیگ برتر بازی می‌کند حاشیه‌ها پر رنگ شود. در این دو سال خدا همراه من بود و با حمایت مردم ایران توانستم بهترین دروازه‌بان لیگ ایران شوم.

دروازه‌بان تیم ‌ملی ا‌ضافه‌ کرد‌: اشتباهی که به وجود آمد به علت سن کم‌ام بود و این اشتباه متاسفانه باعث شد که فشار زیادی روی تیم وارد شود، ولی قول می‌دهم که از سوی علیرضا بیرانوند دیگر چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

بیرانوند ا‌ضافه‌ کرد‌: در حال‌ حاضر مشکل خاصی ندارم و هر روز صبح و عصر در محل تمرین تیم نفت تهران با حضور مربی و کادر پزشکی تمریناتم را انجام می‌دهم تا بتوانم هم به باشگاه نفت و هم به تیم ‌ملی کشورم خدمت کنم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: من در آینده بیشتر خود را کنترل خواهم کرد که دیگر مشکل خاصی پیش نیاید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir