صعود نفت تهران به دور یک هشتم نهایی جام حذفی
شاگردان علیرضا منصوریان با شکست پنج بر یک دیانای باقرشهر به دور یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافتند تا در این مرحله با پدیده خراسان بازی کنند.

امروز (جمعه) تیم‌های نفت تهران و دیانای باقرشهر در ادامه مسابقات یک شانزدهم نهایی جام‌ حذفی از ساعت 16 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند. بازیکنان تیم نفت تهران در نیمه اول این بازی دو گل زدند که هر دو گل را عیسی آل‌کثیر یکی را در دقیقه یازده و دیگری در دقیقه 43 و روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

همچنین در نیمه دوم این بازی سه گل به ثمر رسید که اولین گل را در دقیقه 48 عیسی آل‌کثیر، در دقیقه 54 مهدی مومنی و در دقیقه 58 کارلوس سانتوس(Carlos Santos) به ثمر رساندند. رحیم جلا‌ل‌وند هم در دقیقه‌های پایانی تک گل دیانا را به ثمر رساند.

در این بازی به منظور گرامیداشت یاد هادی نوروزی مهاجم فقید پیشین نفتی‌ها، بنری با عکس هادی نوروزی، در جایگاه ورزشگاه تختی نصب شده بود. کادرفنی نفت هم با پیراهن مشکی روی نیمکت نشسته بودند. روی پیراهن آنها عکسی از نوروزی حک شده بود. حدود 250 تماشاگر برای دیدن بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند که در دقیقه 24 بازی شعار 'هادی با تعصب' سر دادند.

دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی اواخر شهریور برگزار شد که دیدار نفت تهران با دیانای باقر شهر به دلیل حضور تیم نفت در جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشده بود در نتیجه این دیدار آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی بود.

نفت تهران، برنده این بازی در ادامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی با پدیده خراسان بازی خواهد کرد. تمام بازی‌های یک هشتم نهایی به جز دو بازی استقلال تهران - فولاد خوزستان و همچنین نفت تهران - پدیده خراسان انجام شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir