نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جمعه هشتم آبان با انجام مهمترین و حساس‌ترین دیدار فصل آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سیمرغ، استقلال و پرسپولیس این هفته در حالی به مصاف هم رفتند که شرایط هر دو تیم خوب بود و این مساله انجام یک بازی جذاب و تماشایی را نوید می‌ داد. دربی 81 پایتخت، بین تیم‌های جوان و با انگیزه استقلال و پرسپولیس و در غیاب تلخ هادی نوروزی برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول:

دقیقه13: ضربه برگردان احمدزاده به امید عالیشاه رسید اما این بازیکن در حالی که در محوطه شش قدم با رحمتی تک به تک بود توپ را به دستان دروازه بان استقلال زد و این فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه 14: کرنر پرسپولیس در برگشت توسط استقلالی ها ضد حمله ای خطرناک شد اما مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه توپ را به کرنر فرستادند و اجازه ندادند این توپ به دروازه برسد.

دقیقه 19: حرکت طارمی از سمت راست با پاس عرضی او همراه شد اما مدافعان استقلال اجازه رسیدن توپ به عالیشاه را ندادند و ارتباط را قطع کردند.

دقیقه 43: پاس عرضی احمدزاده در محوطه جریمه به نورالهی رسید اما ضربه این بازیکن را رحمتی به زیبایی دفع کرد.

پرسپولیس تهران در این نیمه بازی برتری را نسبت به استقلال ارائه داد اما نتوانستند از این موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: عالیشاه به داخل محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد اما پاس او عرض دروازه استقلال را طی کرد و مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 48 (گل): سانتر خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر زیبای جابر انصاری همراه شد تا دروازه پرسپولیس باز شود و سوشا مکانی فقط نظاره گر ورود توپ به دروازه اش باشد.

دقیقه 62: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به سود استقلال اعلام شد که پشت این توپ امید ابراهیمی قرار گرفت اما شوت زیبای او را سوشا مکانی به کرنر فرستاد.

دقیقه 67: ضربه ایستگاهی بازیکنان پرسپولیس از سمت راست ارسال شد که پاس رو به بیرون مهاجمان پرسپولیس به بنگر رسید اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: سانتر های متوالی پرسپولیسی ها از سمت چپ با ضربات سر مهاجمان پرسپولیس همراه می شد اما هر بار رحمتی ناجی دروازه استقلال می شد و توپ ها را دفع می کرد.

دقیقه 72: ضربه کرنر مسلمان از سمت چپ با ضربه سر نورمحمدی همراه شد اما توپ او در چهارچوب نبود و از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 94(گل): پاس محسن بنگر در دهانه دروازه به بنگستون رسید و او هم از شلوغی جلوی دروازه استقلال نهایت استفاده را برد و با یک ضربه تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.

بازیکنان پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی تلاش بسیار زیادی کردند و با حملات همه جانبه سعی در جبران نتیجه و تساوی داشتند که در نهایت تلاش آن ها جواب داد و در دقیقه 94 بنگستون در شلوغی دروازه توانست گلزنی کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، امید عالیشاه(74- علی علیپور)، محسن بنگر، احمد نورالهی(54- جری بنگستون(Jerry Bengtson))، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان و محسن مسلمان.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری(70- محسن کریمی)، روزبه چشمی، حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی(55- خرسندنیا)، سجاد شهباززاده(80- محمد امین حاج محمدی)، جابر انصاری، هرایر مگویان(Hrayr Mkoyan)، میثم مجیدی و میلاد فخرالدینی.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی