نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال
مس رفسنجان، خونه به خونه بابل، فولاد یزد، فجر سپاسی، آلومینیوم اراک، پیکان تهران و مس کرمان، تیم‌های پیروز این هفته لیگ آزادگان بودند.

هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، جام آزادگان با 10 بازی شروع شد که در یکی از مهمترین بازی ها خیبر خرم آباد مقابل مهمان خود فجر سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و با این نتیجه فجر سپاسی 35 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول همچنان حفظ کرد.

در دیگر بازی این هفته خونه به خونه بابل مقابل پاس همدان در ورزشگاه هفتم تیر با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی دست یافت و مجموع امتیاز هایش را به 29 رساند تا همچنان در جایگاه سوم جدول جا داشته باشد. پیکان تهران نیز توانست با نتیجه 2 بر 0 گیتی پسند اصفهان را شکست دهد و مجموع امتیازهای خود را به 33 برساند.

آلومینیوم اراک 3 بر 0 شهرداری اردبیل را شکست داد و مس رفسنجان با نتیجه 4 بر 1 نساجی مازندران را برد. همچنین فولاد یزد با نتیجه 1 بر 0 داماش گیلان را شکست داد و دیدار گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ماشین سازی تبریز با نتیجه 1 بر 1 برابر پارسه تهران به تساوی رسید و دیدار آلومینیوم هرمزگان و ایران جوان بوشهر با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. مس کرمان نیز با نتیجه 2 بر 1 بر نفت آبادان چیره شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir