منصوریان: بازی زیبایی را به نمایش خواهیم گذاشت
علیرضا منصوریان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. آن تیمی که مستحق باشد به نیمه نهایی جام حذفی صعود خواهد کرد.

به گزارش سیمرغ، در نشست خبری مربیان استقلال تهران و نفت تهران، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران گفت: استقلال این روزها خوب فوتبال بازی می کند اما ما تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. آن تیمی که مستحق باشد به نیمه نهایی جام حذفی صعود خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: هفته گذشته مقابل سپاهان حداقل باید یک امتیاز کسب می کردیم. در جام حذفی انتقام را حذف و منطق را در تیم اجرا کردیم. بازی نمی تواند مساوی داشته باشد، در 90 دقیقه یا 120 دقیقه و یا نهایت در ضربات پنالتی، نتیجه مشخص خواهد شد. هدف ما در این بازی پیروزی است. بیشتر تلاشمان این است که از نظر روحی روانی بر روی تیم کار کنیم.

منصوریان درباره بیرانوند گفت: او در بهترین شرایط کار می کند،‌ خوشحال شدم که در لیست جدید تیم ملی قرار گرفت. ما روزهای خوبی را از بیرانوند خواهیم دید. ما شیخ ویسی را هم داریم، این دو بازیکن سرمایه باشگاه نفت و سرمایه ای ملی هستند.

منصوریان در ادامه گفت: ما فردا سید جلال حسینی و 'سانتوز' را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. از نظر مالی و روانی تحت فشار هستیم اما خدا را شکر بازیکنان تیم کم نگذاشته اند. همه اعضای باشگاه به سختی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ