حاشیه‌های دیدار سپاهان و ذوب آهن در جام حذفی
دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با حاشیه‌هایی همراه بود.

* در اوایل بازی محمدرضا خعلتبری توسط قاسم حدادی‌فر سرنگون شد. پس از این صحنه خلعتبری که به شدت ناراحت شده بود از زمین بلند شد تا با بازیکنی که خطا کرده بود به نوعی برخورد کند که وقتی دید این بازیکن قاسم حدادی‌فر است، او را در آغوش گرفت.

* سکوهای ورزشگاه به صورت 50 – 50 بین دو تیم تقسیم شده‌ بودند. حدود 7 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که از این تعداد 4 هزار هوادار ذوب آهن و حدود 3 هزار هوادار نیز از سپاهان بودند.

* گل ذوب آهن که در دقیقه 2 به ثمر رسید (پس از گذشت یک دقیقه و 20 ثانیه از بازی) یکی از سریع‌ترین گل‌های جام حذفی بود. تیم داوری در نیمه اول لباس مشکی و زرد پوشیده بود ولی چون لباس‌شان شبیه به لباس سپاهان بود در نیمه دوم با لباس مشکی و آبی به زمین آمدند. نکته جالب این بود لباس کمک داور اول یکدست آبی بود و با داور وسط و کمک داور دوم متفاوت بود.

* در زمانی که 'استیماچ' قصد داشت خلعتبری را از زمین بیرون بکشد و جهان عالیان را به جای او به بازی بفرستد، خلعتبری از کنار زمین به سمت وسط زمین رفت و به شدت به استیماچ اعتراض کرد. در این زمان مهدی شریفی با خلعتبری صحبت کرد که به بیرون زمین برود ولی خلعتبری او را نیز هل داد. سرانجام پس از اینکه کمک‌داور سه بار تابلو تعویض را نشان داد، خلعتبری از زمین بیرون رفت ولی بطری آب را به شدت به زمین کوبید و در حالی که قصد داشت به سمت رختکن برود با اصرار مسئول تدارکات سپاهان روی نیمکت نشست. استیماچ به خلعتبری چیزی نگفت ولی نگاه‌های خشمناکی به خلعتبری می‌کرد.

* پس از بازی یکی از عکاسان خبری که بیماری قلبی هم داشت به دلیل فشار زیاد از هوش رفت و سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن به سرعت خود را به آمبولانس کنار زمین رساند و اصرار داشت تا آمبولانس از روی چمن ورزشگاه خود را به این عکاس که هوادار سپاهان است برساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir