علی دایی: می‌توانستیم نتیجه‌ای عجیب رقم بزنیم
علی دایی گفت: اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم نتیجه‌ای شگفت‌انگیز رقم بزنیم.

علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: از بازی بازیکنانم راضی هستم. اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه عجیبی رقم بزنیم و متاسفانه روز خوب دروازه‌بان سیاه جامگان بود.

وی افزود: درباره داوری مسابقه اظهار نظر نمی‌کنم اگر اعتراضی هم در طول بازی بوده ناشی از هیجانات بوده و اگر هیجان را از فوتبال بگیرید خواهید دید که مردم از آن رویگردان خواهند شد. فوتبال با هیجانات آن زنده است.

دایی درباره سالگرد 8 آذر ماه گفت: آن بازی به تاریخ پیوست و دیگر تکرار نخواهد شد. آن بازی حاصل اتحاد و همدلی تمام جامعه فوتبال ایران بود. خوشحالم که توانستیم کاری کنیم که پس از گذشت حدود 20 سال همچنان در دل مردم نقش بسته است.

دایی همچنین درباره این سوال که امکانات در زمان سرمربیگری‌اش در تیم ملی چه تفاوتی با امکانات امروز دارد، گفت: من یک پنجاهم این امکانات را هم در اختیار نداشتم اما نباید فراموش کنیم که کی‌روش(Carlos Queiroz) مربی‌ای صاحب سبک و جهانی است. وی سال‌ها دستیار فرگوسن(Alex Ferguson) بوده و سرمربیگری رئال مادرید(Real Madrid) را در کارنامه خود دارد و اگر می‌خواستیم امکانات به وی ندهیم نباید از ابتدا با او قرارداد می‌بستیم. امکاناتی که او می‌خواهد حق طبیعی تیم ملی فوتبال هر کشوری است.

دایی در پایان درباره شانس صبا برای کسب سهمیه آسیایی تاکید کرد: تیم ما خیلی دیر بسته شد و از نظر بدنی اصلا شرایط خوبی نداشتیم. وضعیت به قدری حاد بود که بازیکنانم تنها توان بازی در یک نیمه را داشتند. خوشبختانه شرایط بهتر شده ولی برای کسب سهمیه آسیایی باید صبور باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir