نتایج هفته هفدهم لیگ دسته یک
هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران دوشنبه با 10 بازی انجام شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ آزادگان فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان فولاد یزد بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه فجر سپاسی 36 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ یک همچنان در اختیار دارد.

در دیگر دیدار مهم این هفته خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهید باهنر مهمان مس کرمان شد که در این بازی زور این دو تیم به یکدیگر نرسید و بازی با تساوی بدون گل تمام شد و دو امتیاز بازی را بین یکدیگر تقسیم کردند. با این نتیجه مس کرمان 29 امتیازی و خونه به خونه بابل 30 امتیازی شد.

همچنین پاس در ورزشگاه قدس همدان از پیکان تهران میزبانی کرد اما این بازی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید. با این حساب پیکان با 34 امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.

در دیدارهای دیگر نساجی مازندران مهمان خود گل گهر سیرجان را 3 بر 2 شکست داد و شهرداری اردبیل توانست 4 بر یک در خانه، نفت آبادان را مغلوب کند. همچنین پارسه تهران در مقابل مس رفسنجان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

گیتی‌پسند نیز توانست مهمان خود ماشین‌سازی تبریز را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و آلومینیوم هرمزگان نیز در برابر میزبان خود نفت مسجد سلیمان به تساوی 1 بر 1 رضایت داد.

داماش گیلان نیز مقابل آلومینیوم اراک بازی کرد که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در دیدار دیگر خیبر خرم‌آباد توانست میزبان خود ایرانجوان بوشهر را 3 بر صفر مغلوب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir