نتایج هفته بیست و دوم لیگ دسته یک
پیکان تهران مقابل ایرانجوان بوشهر باخت اما همچنان صدرنشین لیگ دسته یک باقی ماند.

هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور با 10 بازی شروع شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها پیکان به مصاف میزبان خود ایرانجوان بوشهر رفت و مقابل این تیم بوشهری با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. با این نتیجه مجموع امتیاز پیکان 44 ماند.

در دیگر دیدار مهم این هفته فجر سپاسی مهمان خود پاس همدان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و با 43 امتیاز جایگاه دوم جدول را حفظ کرد. همچنین داماش گیلان مقابل مهمان خود مس کرمان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و با این نتیجه مس با مجموع 40 امتیاز جایگاه سوم خود را در جدول حفظ کرد.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ آزادگان، ماشین سازی تبریز 2 بر صفر فولاد یزد را شکست داد و همچنین نساجی مازندران با نتیجه 4 بر یک مقابل مهمان خود نفت آبادان مغلوب شد. گیتی‌پسند نیز توانست شهرداری اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و خیبر خرم‌آباد مقابل میزبان خود مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

آلومینیوم اراک و پارسه تهران با تساوی یک بر یک به بازی خود خاتمه دادند و همچنین گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم هرمزگان با نتیجه‌ای مشابه کار خود را پایان دادند. بازی نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه بابل با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir