بیانیه تراکتورسازی علیه ستار همدانی
پس از اظهارات ستار همدانی درباره عدم وجود صداقت در باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

تراکتورسازی علیه ستار همدانی بیانیه صادر کرد:

در این بیانیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی به‌عنوان یکی از پرهوادارترین تیم‌های فوتبال در ایران همواره صداقت و راستی را سرلوحه امور خود قرار داده و معتقد است در عرصه ورزش پهلوانی نباید به هر قیمتی به دنبال قهرمانی بود و ارزش‌ها را زیر پای گذاشت.

باشگاه تراکتورسازی پس از تغییر کادرفنی تمامی شرایط را مهیا کرد تا تیم بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد و در انتخاب دستیارها نیز دست سرمربی تیم را باز گذاشت تا امیر قلعه‌نویی بتواند با توجه به نیازها و صلاحدید خود از نفرات جدید استفاده کند.

در این راستا سرمربی تیم دستیاران خود را معرفی کرد و کادرفنی جدید تیم در حالی معرفی شد که قرارداد آن‌ها به‌طور کاملاً شفاف و بدون وجود کوچک‌ترین ابهامی بسته شد تا تیم در شرایط حساس مسابقات بدون کوچک‌ترین مشکلی به کار خود ادامه دهد.

حال که آقای ستار همدانی طی مصاحبه‌ای مدعی شده‌اند که صداقت در باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد باید نکاتی را متذکر شویم تا افکار عمومی خود قضاوت کنند که صداقت باشگاه تراکتورسازی در این میان تا چه میزان بوده است.

پس از تصمیم سرمربی تیم مبنی بر انتخاب آقای ستار همدانی به‌عنوان مربی تیم و طبق توافق صورت گرفته قرارداد این مربی به مبلغ 500.000.000 ریال معادل 50 میلیون تومان برای نیم‌فصل حضور در تراکتورسازی به امضا رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir