روایت علی دایی از پنالتی عجیب گسترش فولاد
علی دایی سرمربی تیم صبای قم می‌گوید پنالتی که به نفع گسترش فولاد گرفته شده عجیب و غریب بوده و سبب شد تا تیمش نتواند سه امتیاز بازی را به دست‌ آورد.

علی دایی در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم و حملات زیادی را روی دروازه گسترش فولاد داشتیم ولی یک پنالتی عجیب و غریب به نفع گسترش فولاد گرفته شد و ما نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

دایی افزود: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم اما امروز بد کار کردیم و بازیکنان ما روز خوبی نداشتند. نتوانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. این موضوع دلایل زیادی دارد که باید‌ آنها را بررسی کنیم.

وی گفت: ما آنالیز خیلی خوبی از گسترش فولاد کرده بودیم ولی متاسفانه گل اول را بسیار بد و ابتدایی دریافت کردیم و جزو گل‌هایی بود که در فوتبال کم پیش می‌آید. این موضوع باعث شد روحیه بازیکنان پایین بیاید.

سرمربی صبای قم ادامه داد: در نیمه دوم گسترش فولاد کار خاصی انجام نداد و فقط دل به ضد حملات بسته بود. ما نیز از موقعیت‌هایمان استفاده خوبی نکردیم.

وی درباره حضور کم تعداد تماشاگران در این مسابقه گفت: ما مشکلات زیادی در فوتبال‌مان داریم که کمبود تماشاگر یکی از آنهاست. وقتی زمان بازی را ساعت 2:30 ظهر روز دوشنبه قرار می‌دهند طبیعی است که تماشاگر زیادی به ورزشگاه نمی‌آید. ما هم در این موضوع مقصر هستیم و اگر فوتبال خوبی ارائه کنیم مطمئنا تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir