گل محمدی: از نتیجه بدست آمده ناراحت هستم
یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن می‌گوید از تساوی تیمش برابر استقلال ناراحت است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال گفت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم. از این نتیجه بدست آمده ناراحت هستم.

او افزود: ما برای نتیجه بهتر در این دیدار تلاش کردیم. ناراحتی من برای این است که انرژی زیادی گذاشتیم اما این تلاش‌ها منجر به پیروزی تیم نشد. بازیکنانم در این دیدار خیلی خوب بازی کردند. از کناره‌ها و عمق موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. استقلال تیم قابل احترامی است و ضد حملات خوبی علیه ما تدارک دیدند. ما در آنجاهایی که باید ضربه خوب می‌زدیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم و دلیلش هم به خاطر دوری بازیکنان از مسابقات بود. از تعویض ها راضی نیستم چون بازیکن‌های جانشین تلاش زیادی نکردند و از آنها به همین دلیل گله دارم. بازیکن جانشین باید انرژی زیادی مصرف کند تا بتواند به تیم انرژی بدهد. استقلال به یک امتیازی که می خواست رسید. امیدواریم به بازی‌های آینده و باید سعی کنیم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم تا حسرت این امتیازات را نخوریم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی درباره شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور ذوب‌آهنی‌ها در این رقابت‌ها گفت: ما 2 تا تیم خوب داریم. بازیکنانی که بازی نمی‌کنند و یا گاهی جزء 18 نفر نیستند و با بازیکنان داخل زمین تفاوتی ندارند. از این بابت نگرانی نداریم. با تمریناتی که نیم فصل داشتیم، مطمئنم که بعدا به ما کمک می‌کند. من فکر می‌کنم همه چیز به عملکرد بازیکنان، استراحت و تغذیه برمی‌گردد. من فکر می‌کنم بازیکنان باید از لحاظ ذهنی خودشان را آماده کنند. رقابت‌های آسیایی ذهنیتی بر پایه سختی کشیدن برای ورود به مسابقات می‌خواهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با دوربین شبکه سه بعد از بازی صحبت نکرد و آن مکان را ترک کرد، گفت: قبل از مصاحبه من 10 دقیقه منتظر دوربین بودم. بعد که آقای مظلومی با اکراه آمدند، یک سری گلایه‌ها را مطرح کردند و گلایه‌ها هم مربوط به کارگردان برنامه بود. چندین سوال مجری برنامه از مظلومی پرسید و در عمل کار را مدیریت نکرد. من هم آمده بودم به سوالات جواب دهم نه اینکه مظلومی و مجری رو نگاه کنم. در مجموع مجری برنامه مدیریت خوبی نداشت.

گل‌محمدی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مسائل مالی تیمش بیان کرد: تیم ما کاملا حمایت می‌شود .خوشبختانه و علی رغم همه مشکلات کارخانه و اقتصاد کشور، پول بازیکنان ما به صورت چک پرداخت شد که ظرف دو هفته دیگر این چک‌ها پاس می‌شود. در این وضعیت اقتصادی، حمایت کردن سخت است. با پرداخت 30 درصدی که اخیرا به بازیکنان ما شده است، روحیه تیمی خیلی بهتر شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir