قلعه نویی: باید تماشاگرانمان را به ورزشگاه بازگردانیم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید که باید تماشاگران پرتعداد تبریزی را با ورزشگاه آشتی دهند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: پیش هر چیز از مسئولان استان آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم که از روزی که آمده‌ام همه گونه همکاری با من داشته اند. قصد ما از بازی فردا (یکشنبه) انجام یک بازی خوب و زیبا است تا بار دیگر تماشاگران را به ورزشگاه بکشانیم.

وی افزود: باید علت عدم نتیجه‌گیری‌مان را پیدا کنیم و همه با هم کمک کنیم که تماشاگران پرشور تراکتورسازی که در ایران و آسیا نمونه بودند با ورزشگاه آشتی کنند.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: در ایام تعطیلات لیگ قصد داشتیم به ترکیه برویم و سه بازی تدارکاتی انجام دهیم، اما برنامه ما در دقیقه 90 به هم خورد و از بازی با گسترش فولاد تا بازی با راه‌آهن فقط یک بازی داشتیم که در آن هم نتوانستیم از سه مهاجم خود استفاده کنیم.

وی افزود: ما تمرینات خوبی را پس از بازی‌ با راه‌آهن انجام دادیم و برای بازی فردا چند مصدوم داریم که امیدوارم دچار مشکل نشویم. پدیده تیم خیلی خوبی است و مربی با کلاس و جوانی دارد ولی ما باید در همه شهرها به دنبال سه امتیاز بازی‌ها باشیم.

قلعه‌نویی در ادامه خاطر‌ نشان کرد: در بازی با راه‌آهن نبود بازی تدارکاتی ما را اذیت کرد ولی امیدوارم که فردا (یکشنبه) بازیکنان‌مان به هماهنگی لازم رسیده باشند و بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشته باشند.

وی خطاب به تماشاگران تراکتورسازی گفت: امیدوارم که طرفداران پرشور این تیم همچون گذشته به ورزشگاه بیایند و اگر اکنون مثل گذشته تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید این ایراد کار ما را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی در مورد غایبان تیمش در بازی مقابل پدیده مشهد گفت: محرومی برای این مسابقه نداریم ولی فرزاد حاتمی و فردین عابدینی به علت مصدومیت نمی‌توانند در بازی فردا حاضر شوند.

قلعه‌نویی تاکید کرد : از روزی که به این تیم آمده‌ام هماهنگی بسیار خوبی بین من و شخص آقای عباسی و اعضای هیات مدیره وجود داشته و تا به امروز همه چیز عالی بوده و مدیر‌عامل تراکتورسازی چیزی برای تیم کم نگذاشته است. آقای رئیس جمهور هم فرموده که تراکتورسازی فقط متعلق به آذربایجان نیست و باید تلاش کنیم تا این تیم را به موفقیت برسانیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی خاطر‌نشان کرد: در حال‌ حاضر همه چیز نسبت به نیم فصل اول در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد و من هر چه می‌خواستم آن را برایمان انجام دادند و از این پس هر مشکلی که به وجود بیاید ایراد از من است و جای بهانه ای برایم وجود ندارد.

وی در خصوص لغو شدن اردوی تیمش در ترکیه نیز عنوان کرد: ما همه کارهای مربوط به این اردو را تدارک دیده بودیم ولی در دقیقه 90 مانع برپایی این اردو شدند که لغو شدن آن به ارکان باشگاه ربطی ندارد و از جای دیگر اجازه رفتن به ترکیه را ندادند.

قلعه‌نویی بیا‌ن‌ کرد: ما این پتانسیل‌ و توانایی را داریم که هم در لیگ و هم در آسیا با قدرت بالایی ظاهر شویم. در همه پست‌ها دو بازیکن خوب داریم و تمام خرید‌های ما با مطالعه انجام شده است. باید هر دو جام را جدی بگیریم تا در پایان فصل شرمنده هو‌اد‌ا‌ران نشویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir