قلعه‌نویی: مسئولیت این باخت با من است
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولیت این باخت با من است. آقای عباسی هرچه را می‌خواستیم برای ما فراهم کرده و جای بهانه وجود ندارد.

امیر قلعه‌نویی پس از باخت 2 بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: به تیم پدیده تبریک می‌گویم. این تیم جنگنده ظاهر شد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و برنده میدان شد ما در نیمه اول 4-5 موقعیت خوب گلزنی داشتیم ولی با بدشانسی مواجه شدیم. در نیمه دوم با توجه به شرایط جوی، همه چیز به شانس ربط داشت.

وی افزود: مسئولیت این باخت با من است. آقای عباسی هرچه را می‌خواستیم برای ما فراهم کرده و جای بهانه وجود ندارد. به اعتقاد من داور در نیمه اول باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌کرد. البته هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام و در مجموع به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: فوتبال نتیجه‌گراست و هرچند یک نیمه خوب کار کردیم ولی به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و باید نتیجه بگیریم. وی درباره شعار هواداران در پایان این مسابقه گفت: وقتی نتیجه نگیریم، طبیعی است که سکوها اعتراض می‌کنند و تا به وحدت جمعی نرسیم و کمک نکنیم که مشکلات تیم حل شود، من که سهل است علیه مورینیو(José Mourinho) هم شعار می‌دهند. امیدوارم با تمرین‌های بیشتر در بازی‌های آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیر بومی بودن مدیرعامل تیم،‌ تراکتورسازی را دچار مشکل کرده گفت: بحث بومی و غیربومی در فوتبال روز دنیا بی معنی است و اگر غیر بومی بودن یک فرد را مشکل می‌دانیم پس دیگر بازیکن سرباز جذب نکنیم. این بحث‌ها فوتبال را عقب می‌اندازد.

قلعه‌نویی بیان کرد: برخی افراد به دنبال منافع خودشان هستند و ما این افرادی را که شعار می‌دهند به پای مردم با فرهنگ آذربایجان نمی‌گذاریم. می‌دانم که چند نفر به آن‌ها خط می‌دهند تا به منافعی که دنبالش هستند برسند و امیدوارم روزی به منافع خود دست یابند!

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: فوتبال روز دنیا نتیجه گرا شده و تا وقتی که نتیجه خوبی نگیریم همین اعتراض‌ها و انتقادها ادامه دارد و باید تمرین‌های خود را ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم. اگر روزی نتوانیم موفق شویم مجبوریم خداحافظی کرده این تیم را ترک کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir