تساوی ذوب آهن و راه آهن در هفته بیستم لیگ برتر
دیدارهای راه آهن و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران راه آهن تهران از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان سیاه جامگان مشهد بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه راه آهن 17 امتیازی شد و همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند. سیاه جامگان نیز با 19 امتیاز در همان رده چهاردهم باقی ماند.

پیش از شروع این دیدار، محسن فروزان دروازه‌بان تیم راه آهن که پیش از این مشکلاتی با سرمربی سابق خود یعنی فرهاد کاظمی داشت با در دست داشتن دسته گل به سمت او رفت و این دو خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

در بازی دیگری که در اهواز برگزار شد، استقلال اهواز از ذوب آهن پذیرایی کرد و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف اصفهانی خود با یک گل عقب بود توانست گل مساوی را به ثمر برساند و بعد از استقلال از ذوب آهن نیز امتیاز بگیرد. کاوه رضایی (52) برای ذوب آهن و طالب ریکانی (92) برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

ذوب‌آهن با این تساوی 33 امتیازی شد و پس از هفته‌ها جایگاه سوم جدول را به پرسپولیس واگذار و خود به رده چهارم سقوط کرد. استقلال اهواز اما با یک امتیاز این بازی، در همان رده آخر ماند.

در تبریز نیز گسترش فولاد میزبان ملوان بود که در پایان با پیروزی 3 بر یک حریفش را بدرقه کرد. محمد ابراهیمی ( 16 - از روی نقطه پنالتی)، شهرام گودرزی (45) و لئوناردو پیمنتا (80) برای تیم کمالوند گلزنی کردند و تک گل ملوان را نیز پژمان نوری (78) به ثمر رساند. گسترش فولاد با این برد 28 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. ملوان نیز اکنون با 20 امتیاز دوازدهم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir