دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود
بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید این باشگاه قصد دارد دیدار خانگی‌اش برابر پرسپولیس را در ورزشگاه دستگردی برگزار کند.

بیت الله رضایی درباره اینکه دیدار تیمش برابر پر‌سپولیس از هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران در کجا برگزار خواهد شد، اظها‌ر کرد: ورزشگاه خانگی ما همان ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) است، بنا‌بر‌این دیدارهای خانگی‌مان باید در اینجا برگزار شود. بر این اساس دیدار ما مقابل پر‌سپولیس در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای تامین با درخواست شما مبنی بر برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی موافقت کرده است یا خیر، گفت: چرا شورای تامین نباید با این درخواست موافقت کند. آنها با برگزاری دیدار پر‌سپولیس در شهر قدس موافقت کردند، حال نمی‌توانند امنیت ورزشگاه دستگردی که مالکیت آن در اختیار نیروی انتظامی است را برقرار کنند؟ از نظر ما بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

رضایی درباره اینکه آیا توافقی با مسئولان باشگاه پر‌سپولیس برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده است یا خیر، گفت: ما اعلام کرده‌ایم و گفتیم اگر قرار بر این باشد که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم نباید هیچ گونه هزینه‌ای برای ورزشگاه پرداخت کنیم، زیرا همان طور که گفتم ورزشگاه خانگی ما دستگردی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir