قلعه‌نویی: خیانت‌های آقایان به فوتبال تبریز یک روز برملا می‌شود
امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی گفت: آقایان خیلی خیانت‌ها به فوتبال تبریز کردند که روزی نقاب از چهره شان برداشته می شود.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: سه امتیاز خوب را گرفتیم. به بازیکنان باغیرت‌مان تبریک می‌گویم. آن‌ها در حالی که خسته بودند، مردانه جنگیدند و سه امتیاز حساس را کسب کردند. معتقدم بازی همیشگی‌ خودمان را انجام ندادیم اما به فولاد که این روزها بسیار آماده است اجازه ایجاد موقعیت گلزنی هم ندادیم.

سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از نحوه گل خوردن شاگردانش گفت: دو گل خنده‌دار خوردیم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. اینکه بازیکنی روی هوا پنالتی بدهد خنده‌دار است. در مجموع بازی خوبی بود اما باید بهتر از این شویم. شکست فولاد با مربی بزرگی که در اختیار دارد بسیار سخت بود. باید روی گل‌هایی که دریافت کردیم کار کنیم چرا که در آینده دچار مشکل می‌شویم.

او درباره تعطیلات نوروز و فاصله سه هفته‌ای میان هفته 23 و 24 گفت: زمان زیادی در نوروز نداریم. فقط 4 روز به بازیکنان مرخصی می‌دهم و پس از آن تمرین‌ها را از سر می‌گیریم. باید بدن‌های خود را در شرایط ایده‌آل حفظ کنند. باشگاه باید بازیکنان را از نظر مالی شارژ کند چرا که بازیکنان تلاش زیادی را انجام می‌دهند.

قلعه‌نویی با اشاره به غیبت سه بازیکن تیمش در این دیدار گفت: از این نظر بسیار اذیت شدیم چرا که دست‌مان بسته بود. بازیکنانم تا حدودی خسته بودند اما تمرکز کافی را داشتند و روی اشتباهات فردی به تیم حریف پنالتی دادیم. رضا کرمانشاهی داور خوب و جوانی است اما امیدوارم روی صحنه‌ای که در ابتدای بازی در محوطه جریمه فولاد اعلام پنالتی نکرد تصمیم درستی گرفته باشد. ما گروهی از داوران بازنشسته را داریم که بازی‌هایمان را نگاه می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد خطای هند بازیکن تیم ما بیرون از محوطه جریمه بود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: نباید به همین راحتی ضربه کاشته و کرنر به حریف بدهیم و باید این مشکل‌مان را نیز در بازی های بعدی برطرف کنیم. وی در مورد مسائل مالی باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای عباسی تلاش خود را انجام می دهد ولی آخر سال است و چون بچه ها خوب بازی می کنند باید از نظر مالی شارژ شوند. نفتی ها دیروز به اردو نرفتند ولی بازی‌شان را یک بر صفر برده‌اند و این نشان می دهد که بازیکنان آن‌ها معرفت و غیرت دارند. در تیم ما نیز بختیار رحمانی که علیه او جبهه گرفته بودند در چند هفته اخیر با آرامش خاصی بازی می کند و توانسته مهره مثمرثمری باشد.

قلعه نویی با انتقاد از چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: با اینکه مسئولان تلاش خودشان را انجام می دهند ولی امروز چمن خیلی سفت بود و انگار روی زمین آسفالت چمن کاشته بودند.

وی افزود: شرایط بازی های آسیایی و لیگ از نظر انگیزشی فرق دارد و وقتی مقابل تیم‌هایی مثل الجزیره(Al Jazira) قرار می گیریم و امکانات آن‌ها را با امکانات خودمان مقایسه می کنیم واقعا متاسف می‌شوم. دل من می‌سوزد که در کشور ثروتمندی مثل ایران این شرایط را داریم و حتی زمین چمن خوب در ورزشگاه‌هایمان نداریم. الان باید کشور ما 50 سال از کشورهای دیگر جلوتر بود ولی دلمان به حال خودمان می‌سوزد. همه فقط در سفرهای استانی دستور می دهند ولی چیزی تغییر نمی کند و باز در سفرهای استانی بعدی همه چیز مثل قبل است.

قلعه نویی ادامه داد:‌ اخباری در این مسابقه حتی یک بار هم زمین نخورد و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. البته باید نقاط ضعفی را هم که داریم برطرف کنیم. من در تراکتور مهمان هستم و آمده‌ام تا ذهنیت مردم را پاک کنم. در اوایل حضورم در تبریز برخی‌ها به خاطر منافع خودشان علیه ما جوسازی کردند. چون تراکتور را فقط به خاطر خودشان دوست دارند. امیدوارم روزی که می روم شرایط به گونه ای باشد که به تراکتور خدمت کرده باشم. آقایان خیلی خیانت‌ها به فوتبال تبریز کردند که روزی نقاب از چهره شان برداشته می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir