عقده گشایی سعودی ها پس از برد الاتحاد
شکست سنگین سپاهان برابر الاتحاد بازتاب زیادی در رسانه های عربستانی و شبکه های اجتماعی داشت.

سپاهان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی را برابر الاتحاد(Ittihad) متحمل شد و با چهار گل بازی را واگذار کرد تا هیچ شانسی برای صعود به دور بعد نداشته باشد.

تقابل تیم های ایرانی با عربستانی با توجه به جنجال سازی‌های اخیری که سعودی‌ها به وجود آوردند از حساسیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن با بازی های درخشانی که به نمایش گذاشتند با اقتدار برابر حریفان عربستانی به پیروزی رسیدند و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافتند.

اما سپاهان آبروریزی کرد و سنگین ترین شکست برابر الاتحاد را تجربه کرد این در حالی بود که نماینده عربستان چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نگذاشته بود و به آنها استراحت داد با این حال سپاهان بازنده شد تا نشان دهد که در شرایط بسیار بدی قرار دارد.

رسانه های عربستانی از پیروی الاتحاد بسیار خوشحال هستند و شبکه های اجتماعی هم نوشتند که الاتحاد برابر فوتبال ایران آبروداری کرد و توانست شکست تراکتور و ذوب آهن را جبران کند.

کاش سپاهان هم می توانست در این دیدار به پیروزی برسد تا فوتبال ایران جواب محکم و دندان شکنی به سعودی‌ها دهد چرا که پیروز شدن در زمین بی طرفی که برای عربستانی ها همچون خانه است برتری فوتبال ایران را ثابت کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir