نمایندگان اصفهانی به دنبال حذف عربستانی‌ها
دیدارهای هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا با مصاف نمایندگان اصفهانی فو‌تبا‌ل ایران با حریفانی از عربستان ادامه می‌یابد.

* سپاهان ایران – الاتحاد عربستان؛ حذف آبرومندانه

سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیای امسال عملکرد قابل قبولی نداشت و با کسب تنها سه امتیاز از پنج بازی خود در مرحله گروهی، خیلی زود با این ر‌قا‌بت‌ها خداحافظی کرد. این تیم در آخرین دیدارش باید به مصاف نماینده عربستان برود. اگر طلایی پوشان می‌خواهند وداعی آبرومندانه با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند باید الاتحاد عربستان(Ittihad) را شکست دهند.

پیروزی سپاهان برابر الاتحاد ضمن اینکه باعث ایجاد حثیت نماینده ایران می‌شود زمینه ساز حذف تیم عربستانی نیز می‌شود. هر چند شکست چهار بر صفر سپاهان برابر الاتحاد در بازی رفت، کار نماینده ایران را برای برتری مقابل این حریف در دیدار برگشت از نظر روحی – روانی سخت کرده است.

سپاهان و الاتحاد چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 19:30 به دیدار هم می‌روند و در دیگر دیدار این گروه لوکوموتیو ازبکستان(Lokomotiv) و النصر امارات(Al-Nasr Dubai) با هم مصاف می‌دهند.

* جدول گروه A

1. لوکوموتیو 9 امتیاز

2. النصر 8 امتیاز

3. الاتحاد 6 امتیاز

4. سپاهان سه امتیاز

* النصر عربستان – ذوب آهن ایران؛ تکمیل پروژه‌ صعود

تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن ایران در ششمین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار النصر عربستان(Al-Nassr) می‌رود. دیدار رفت دو تیم با برتری سه بر صفر ذوب آهن به پایان رسیده و پیروزی مجدد نماینده ایران برابر این تیم عربستانی اصلا دور از انتظار نیست.

در صورتی که شاگردان یحیی گل محمدی پیروزی بازی رفت مقابل النصر را تکرار کنند، هم صعود خود را به عنوان تیم نخست گروه جشن می‌گیرند و هم سند حذف النصر عربستان از لیگ قهرمانان آسیا را امضا می‌کنند. البته ذوب آهنی ها با کسب یک تساوی هم برابر حریف به هر دو هدف دست خواهند یافت.

دیدار النصر و ذوب آهن چهارشنبه ساعت 21:45 برگزار می‌شود و در دیگر دیدار گروه دوم از همین ساعت لخویا قطر(Lekhwiya) و بنیاد کار ازبکستان(Bunyodkor) با هم دیدار می‌کنند.

* جدول گروه B

1. ذوب آهن 11 امتیاز

2. لخویا 8 امتیاز

3. النصر 5 امتیاز

4. بنیادکار سه امتیاز


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir