گل محمدی: از نام ذوب آهن دفاع می‌کنیم
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی برابر النصر می‌خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان(Al-Nassr) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشکر از میزبانی الاهلی اظهار کرد: ما از گروه‌مان صعود کرده‌ایم و امتیازهای لازم را کسب کرده‌ایم. می‌خواهیم کیفیت و فوتبال خوبمان را ارایه کنیم و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی افزود: بازی حساسی در پیش داریم و فردا باید مثل بازی رفت خوب بازی کنیم. این بازی برای ما خیلی مهم است. می‌خواهیم قدرتمان را در آسیا نشان بدهیم و توانایی‌های‌مان را ارایه کنیم. النصر هم حریف خطرناکی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه آیا در بازی فردا از بازیکنان ذخیره استفاده می‌کند گفت: همه بازیکنان ما خوب هستند و نمی‌خواهیم فردا بازنده شویم. ما تیم جوانی هستیم و قدم به قدم بهتر شده‌ایم و می خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.

گل محمدی در مورد اینکه دوست دارد با کدام تیم در مرحله بعدی بازی کند گفت: دوست دارم با العین(Al Ain) بازی کنیم زیرا در این صورت یک بازی خانگی داریم اما بازی با الاهلی عربستان(Al-Ahli) باعث خواهد شد که یک بازی در عمان داشته باشیم، بنابراین بهتر است با العین بازی کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir