آرای جدید کمیته انضباطی
کمیته انضباطی رای های خود را درباره تخلفات تیم های لیگ برتری صادر کرد که در آن تیم فوتبال استقلال تهران 200 میلیون ریال جریمه شده است.

مسابقه تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان روز 23 فروردین ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. تیم استقلال با توجه به تکرار تخلفات به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

محرومیت و جریمه نقدی برای مدیر تیم پدیده مشهد

دیدار دو تیم راه آهن و پدیده مشهد در هفته بیست و هفتم برگزار شد و از سوی مجتبی سرآسیابی مدیر تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای بنابر اعلام کمیته انضباطی قطعی است.

محرومیت برای بازیکن و توبیخ برای سرمربی تیم سایپا

بازی دو تیم سایپا و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و هفتم برگزار شد. به دلیل تخلف علی شجاعی بازیکن تیم سایپا مبنی بر اهانت به داوری، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مجید جلالی سرمربی تیم سایپا نیز به خاطر رفتار زننده به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. دو رای فوق قعطی است.

محرومیت و جریمه 10 میلیونی برای مربی تیم ذوب آهن اصفهان

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم در هفته بیست و هفتم برگزار شد و از سوی حسن استکی مربی تیم ذوب آهن اصفهان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای بنابر اعلام کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

جریمه نقدی برای تیم سیاه جامگان مشهد

به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری از تیم سیاه جامگان مشهد در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم بخاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به داور و عوامل تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. آرای فوق قطعی است.

جریمه 50 میلیونی برای سپاهان اصفهان

مسابقه تیم سپاهان اصفهان و گسترش فولاد در هفته 28 برگزار شد. در این دیدار تماشاگران تیم سپاهان تخلفانی علیه داوری انجام دادند. تیم فوق به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی جریمه شدند

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در هفته 28 برگزار شد. کمیته انضباطی به دلیل فحاشی تیم تراکتورسازی تبریز، این تیم را به پرداخت 100 میلیون ریال و تیم ملوان بندرانزلی را بخاطر اهانت به تیم مقابل به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای های فوق قطعی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir