درخواست‌ ذوب آهن برای تغییر مکان و زمان فینال جام حذفی
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن طی نامه‌ای به مهدی تاج از او خواست تا محل و زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال ایران را تغییر دهد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن امروز (شنبه) نامه‌ای را خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد و درخواست‌های باشگاهش را درباره مصاف فینال جام حذفی فوتبال ایران مطرح کرد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای تاج

احتراما به استحضار می رساند با توجه به گزارش مکتوب نماینده اعزامی این باشگاه به ورزشگاه تازه تاسیس خرمشهر که به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی انتخاب شده و همچنین با توجه به فضای فعلی حاکم بر فوتبال کشور، به نظر می‌رسد برگزاری فینال جام حذفی میان دو تیم استقلال و ذوب آهن در این شهر و این ورزشگاه هدف غایی آن فدراسیون و جنابعالی را که در پی آرامش و جاری بودن سلامت در فوتبال هستید، حاصل نخواهد کرد. در همین راستا ذکر چند مورد خالی از لطف نیست.

1- ورزشگاه فوق نه تنها در حد و اندازه نام شهر خرمشهر نیست با توجه به بازدید میدانی توسط نماینده باشگاه ذوب آهن، آمادگی لازم جهت برگزاری چنین مسابقه‌ مهمی در آنجا وجود ندارد.

2- زمین چمن این ورزشگاه با مشاهده مستقیم نماینده باشگاه ذوب آهن در شرایط حداقلی برگزاری یک مسابقه فوتبال نبوده و از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

3- ورزشگاه فوق استانداردهای لازم برای برگزاری یک مسابقه معمولی را نیز ندارد چه رسد به برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران.

4- با توجه به اتفاقات رخ داده در این منطقه از جمله اتفاقات دیدار دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز و مسائل رخ داده در مسابقه میان استقلال خوزستان و ذوب آهن در ورزشگاه غدیر، به نظر می‌رسد برگزاری مسابقه فینال در ورزشگاه تازه تاسیس و امتحان پس نداده خرمشهر امنیت لازم را تامین نخواهد کرد.

5- هوای گرم و طاقت‌فرسای خرمشهر در این فصل سال (حدودا 50 درجه) برگزاری یک مسابقه جذاب و درخور نام و شان خرمشهر پرافتخار و فینال جام حذفی را خدشه‌دار خواهد کرد. با این حال و با توجه به جمیع جهات خواهشمند است در ارتباط با برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر تجدید نظر به عمل آورید تا خدای نکرده شان و مقام شهدای خفته در خاک این منطقه پرافتخار ایران اسلامی دچار خدشه نگردیده و از طرفی فینال حساس و مهم جام حذفی بین ذوب آهن و استقلال به خاطره‌ای تلخ در حافظه و تاریخ فوتبال ایران در زمان ریاست جنابعالی تبدیل نگردد.

بدیهی است با توجه به برگزاری فینال جام حذفی در فصل گذشته بین ذوب آهن و نفت تهران که با نشست مدیران دو باشگاه همراه بود به نظر می‌رسد جهت برگزاری مسابقه حذفی بین ذوب آهن و استقلال نیز بهتر بود جلسه‌ای شکل می‌گرفت. خواهشمند است دستور فرمایید مسابقه فینال جام حذفی در روز سه‌شنبه 11 خرداد برگزار شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir