گل‌محمدی: هرطور شده می‌خواهند یک جام به استقلال بدهند
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که برگزاری فینال جام حذفی ایران در تاریخ 9 خرداد، ظلمی بزرگ در حق این تیم است.

یحیی گل‌محمدی در مورد برگزاری بازی فینال جام حذفی در تاریخ 9 خرداد اظهار داشت: ظاهرا این‌طور که مشخص است می‌خواهند این بازی را در تاریخ 9 خرداد برگزار کنند که تیم ما در اوج خستگی و درگیر لیگ قهرمانان آسیا است. نمی‌دانم چرا پارسال منافع باشگاه نفت تهران در نظر گرفته شد اما امسال کسی به منافع باشگاه ذوب‌آهن توجه نمی‌کند؟

وی ادامه داد: تاریخ فینال جام حذفی ظلم بزرگی در حق ذوب‌آهن است و شائبه‌هایی را نیز به وجود می‌آورد که هر طور شده می‌خواهند به استقلال یک جام بدهند. آقای ساکت مدتی پیش گفت که تاریخ جام حذفی 10 خرداد است که ما تشکر کردیم، حالا نمی‌دانیم چرا تاریخ را تغییر می‌دهند و این موضوع شائبه‌هایی را به وجود می‌آورد که می‌خواهند جام را به استقلال بدهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن در مورد صادر نشدن حکم اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در خیلی از مواقع اتفاقاتی که رخ داده که 24 تا 72 ساعته حکم‌های انضباطی را داده‌اند ولی نمی‌دانم چرا حکم اتفاقات این بازی صادر نمی‌شود، این در حالی است که همه چیز در آن مسابقه روشن بود و چیز پیچیده‌ای وجود نداشت.

گل‌محمدی تاکید کرد: سید مهدی رحمتی دوست من است که با هم همسایه بودیم ولی قوانین فوتبال جای خودش را دارد. دوستان در فدراسیون یا می‌خواهند یک جام به استقلال بدهند یا اینکه قانون‌شکنی کنند. همه تیم‌ها مقابل قانون برابر هستند و چه دلیلی دارد که حکم این بازی فعلا اعلام نشده است؟ بهتر است فدراسیون و کمیته انضباطی بین تیم‌ها فرق نگذارد و ما منتظر هستیم تا هر چه زودتر حکم اتفاقات این بازی صادر شود.

وی در مورد حرف‌های بهرام افشارزاده که گفته محروم شدن رحمتی ربطی به جام حذفی ندارد، گفت: در این زمینه می‌توانم مثال روشنی بزنم. سوشا مکانی در لیگ برتر محروم شد ولی در جام حذفی و مقابل ذوب‌آهن نتوانست به دلیل محرومیت به میدان برود. بهتر است فدراسیون بین تیم‌ها فرق نگذارد و قانون را به درستی اجرا کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:tasnimnews.com