یوانوویچ: خوشحالم که برای اولین بار به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافتیم
ایوان یوانوویچ می گوید از اینکه تیم النصر برای نخستین بار در تاریخ خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته خوشحال است.

ایوان یووانویچ(Ivan Jovanović) سرمربی النصر امارات(Al-Nasr Dubai) بعد از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان با وجود شکست برابر تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که برای اولین بار در تاریخ، النصر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. یک تشکر ویژه از بازیکنانم دارم که برابر یک تیم بزرگ و عالی بازی خوبی را انجام دادند و به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

او افزود: ما کار سختی را داشتیم. در مرحله حذفی کار خیلی سخت است. البته این مسئله وجود دارد که تیمی با وجود 3 گل زده و برنده شدن نتواند راهی مرحله بعدی شود و حریفش به دور بعد رفته باشد. من معتقدم در فوتبال و در مرحله حذفی اگر تیم برتر نباشید نمی توانید راهی دور بعد شوید. ما دو بار مقابل تراکتورسازی به میدان رفتیم. باید قبول کنید که ما موثرتر بازی کردیم و موفق به صعود شدیم.

سرمربی تیم النصر در پایان و در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف تراکتور چه بود، گفت: یک روح در تیم ما بود که توانستیم با آن به برتری برسیم و کلیه بازیکنان ما به وظایف خود عمل کردند. تراکتورسازی هم یک تیم هجومی است و سعی می‌کند با قدرتش یک فوتبال مدرن را به نمایش بگذارد با این‌حال این تیم در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir