دالیچ: در تمام دقایق بازی برتر از ذوب‌آهن بودیم
زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: ذوب‌آهن تیم منسجم و سخت کوشی است اما تیم من شایسته‌تر و بهتر بود و بازی را برد.

پس از برتری العین امارات(Al Ain) برابر ذوب‌آهن ایران و صعود این تیم اماراتی به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، زلاتکو دالیچ(Zlatko Dalić) در نشست خبری پس از دیدار اظهار کرد: به خاطر این پروزی به بازیکنانم تبریک می گویم. گفته بودم که اگر می‌خواهیم برنده شویم باید بجنگیم و همین‌طور هم شد. ما در تمام دقایق بازی، برتر بودیم.

او افزود: از ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که جوانمردانه بازی کرد. این تیم، منسجم و سخت کوش است اما ما شایسته‌تر و بهتر بودیم و برنده شدیم. ما شایسته حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا بودیم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ تاکتیکی با انسجام بازی کردیم و ذوب آهن با 15 بازیکن هم نمی‌توانست دروازه ما را باز کند. ما قبل از این بازی آماده هر چیزی بودیم. از لحاظ تاکتیکی و تهاجمی خیلی خوب کار کردیم و توانستیم بازی را در میانه نگه داریم و به این نتیجه خوب برسیم.

سرمربی العین در پاسخ به اینکه دو تعویض اجباری ذوب آهن چه میزان روی برد العین تاثیر داشت خاطرنشان کرد: دو تعویض اجباری ذوب آهن تا حدودی به ما کمک کرد اما این برد به خاطر انسجام تاکتیکی ما بود. سه روز پیش در نیمه نهایی لیگ امارات بازی کردیم و از لحاظ بدنی خسته بودیم اما ذوب آهن حدود یک هفته فرصت استراحت داشت. حتی فدراسیون امارات بازی نیمه نهایی را می خواست به تعویق بیاندازد اما ما موافقت نکردیم.

سرمربی تیم العین امارات در مورد آنالیز تیم ذوب آهن گفت: می‌دانستیم 4 بازیکن در میانه فعال هستند و ذوب آهن از ناحیه چپ زمین بسیار نفوذ می‌کند. به همین خاطر با همکارانم بسیار تلاش کردیم و کار کردیم تا توانستیم قاسم حدادی‌فر را که بازیکن کلیدی تیم ذوب آهن است مهار کنیم و در کل از بازیکنانم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: بین من و بازیکنانم اعتماد متقابل وجود دارد. از 10 روز پیش به آن‌ها گوشزد کردم که از لحاظ فیزیکی خسته نیستند و خستگی در ذهن آن‌هاست که باید آن را دور کنند که خوشبختانه دیدیم که خستگی در بازیکنان ما وجود نداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir