مظلومی: برای بهانه‌جویی‌های دوستان متاسفم
پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در واکنش به انتقادهای یحیی گل‌محمدی از شرایط فینال جام حذفی گفت که برای چنین افکاری متاسف است.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در چارچوب فینال جام حذفی گفت: تلاش داریم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. لیگ تمام شده ولی ما با بازی کردن تلاش کردیم تا خود را در شرایط بازی نگه داریم و اگر کسی باید معترض باشد، این ما هستیم

او افزود: تلاش می‌کنیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و آمدیم این جام را مال خود کنیم. با رقیب سختی بازی داریم و مصمم هستیم تا به پیروزی برسیم. توجه نمی‌کنیم که حریف‌مان در چه شرایطی قرار دارد. این مسئله همیشه هست که می‌گویند خسته هستیم و آماده نیستیم ولی ما فقط برای قهرمانی می‌جنگیم. به جز حیدری و شهباززاده همه بازیکنان را در اختیار داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتقادات گل‌محمدی بیان کرد: دوست داشتند همه بازیکنان‌مان را برای فینال نیاوریم؟ ولی ما می‌خواستیم همه بازیکنان ذوب‌آهن آماده این بازی باشند. این صحبت‌ها بهانه جویی است. فکر می‌کردند سازمان لیگ عقب نشینی می‌کند. متاسفم برای افکار این دوستان. شرایط این بازی برای ما ناعادلانه است.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنیم که ذوب‌آهن در آن مرحله از لیگ قهرمانان آسیا بالا آمد. اگر ما سوم خرداد بازی می‌کردیم، خیلی آماده بودیم. پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهند جام حذفی را برگزار کنند، بلافاصله بعد از لیگ آن را برگزار کنند. خود ما هم دست‌مان بسته است. نمی‌توانیم وارد نقل و انتقالات شویم چون وقتی نام بازیکنی را بیاوریم، بازیکن هم پستی‌اش ناراحت می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir