وحید شمسایی ابقا شد
هیئت مدیره باشگاه تأسیسات دریایی تهران سرمربی این تیم را در سمت خود ابقا کرد.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی تهران درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه که در خصوص کناره‌گیری وحید شمسایی تشکیل شده بود، توضیح داد: موضع من درباره کناره‌گیری وحید شمسایی مشخص بود و من مخالفتم را در این باره اعلام کرده بودم. اما نیاز بود هیئت مدیره هم در این باره تصمیم‌گیری کند که در جلسه امروز همه‌ اعضا مخالفتشان را اعلام کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه تمرینات تیم از فردا با حضور تمام بازیکنان آغاز خواهد شد، اظهار کرد: اولین بازی ما در لیگ برتر روز جمعه برگزار خواهد شد و ما با وجود اینکه زمان زیادی هم نداریم اما موافقتمان را با مرخصی وحید اعلام کردیم. به هر حال او از بزرگان فوتسال بوده و آدم کمی نیست. ما به همکاری با شمسایی افتخار می‌کنیم و به هیچ وجه با کناره‌گیری او موافقت نخواهیم کرد. امیدواریم با استراحتی که می‌کند، با روحیه‌ای بهتر دوباره وارد گود شود. در زمان غیبت او نیز سایر اعضای کادرفنی کمک می‌کنند و تیم متضرر نخواهد شد.

حلاجی در پایان گفت: ما در جام باشگاه‌های آسیا بدشانسی آوردیم. نتیجه‌ای که گرفتیم غیرطبیعی نبود و باخت در ضربات پنالتی برای هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir