موسوی: استقلال با این خریدها به دنبال قهرمانی است
اکبر موسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم مقابل استقلال به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

اکبر موسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: همان طور که پیش‌بینی می‌شد فردا بازی سختی برای ماست. استقلال با توجه به خریدهای خوبی که انجام داده قطعا به دنبال قهرمانی است. در مقابل هم استقلال خوزستان از روز اول هدفش این بوده که به روند رو به رشد خود ادامه دهد ان‌شاءالله بتوانیم  با تلاش، فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در ادامه درباره شناختش از تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال فقط یک بازی در لیگ انجام داده صحیح نیست که بگوییم شناخت کاملی از این تیم داریم اما همان طور که گفتم استقلال خریدهای خوبی را انجام داده و با توجه به اینکه چند بازیکن از فصل قبل در این تیم مانده‌اند، پیش‌بینی می‌کنیم که این تیم چگونه بازی کند. البته ما سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که حریفان به دنبال مهار ما باشند.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: درست است که اشتباه مدافعان در همه جای دنیا پیش می‌آید اما وظیفه ما این بود که طی هفته گذشته نواقص‌مان را برطرف کنیم. مطمئنا فردا خط دفاع کم اشتباهی را خواهیم داشت.

وی همچنین در پایان درباره بخشش مهدی رحمتی گفت: ما کاری به این مسائل نداریم و فقط بازی خودمان را می‌کنیم. از مردم هم می‌خواهم فردا به ورزشگاه بیایند و به آرامش بازی کمک کنند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir