جلالی: بازی ما با استقلال دیدنی خواهد شد
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش با استقلال گفت: فرصتی داریم که شایستگی‌های خود را اثبات کنیم.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: فرصتی داریم که شایستگی‌های خود را اثبات کنیم. تیم خوبی داریم اما شاید به زمان بیشتری نیاز داریم که بهتر شویم. بعد از تعطیلات کیفیت‌های خود را بهتر نشان می‌دهیم. بعد از بازی با تراکتورسازی فقط سه روز زمان داشتیم اما روش‌هایی به کار بردیم که اثرهایش را در بازی فردا می‌بینیم و بعدا می‌توانم بیشتر درباره‌اش صحبت کنم.

او درباره تعطیلی لیگ گفت: هیچ کس نمی‌تواند با تعطیلی موافق باشد. این مساله اثرات تخریبی در کیفیت تیم‌ها دارد اما شرایطی است که اجتناب ناپذیر است.

سرمربی پیکان در ادامه درباره استقلال خاطرنشان کرد: شاید تحلیل خوش‌باورانه‌ای باشد که بگوییم استقلال تیم خوبی نیست. ما استقلال و منصوریان را می‌شناسیم. آنها شایستگی‌های زیادی دارند که می‌توانند خود را اثبات کنند. بازی ما با استقلال دیدنی خواهد شد چون هر دو می‌خواهیم خود را اثبات کنیم.

جلالی درباره داوری‌های لیگ اظهار کرد: به خاطر رفتارهایی که فصل پیش به صورت ناخوداگاه داشتم تلاش می کنم درباره داوری صحبت نکنم اما در سه بازی اول از این ناحیه لطمه خوردیم. اطمینان دارم آنچه دیدم حاکمیت زور است! در این باره می‌توانم بعدها بیشتر حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت برهانی هم اضافه کرد: آرش در بازی قبل مصدوم شد و کمی با ما تمرین کرد. او به زمان نیاز دارد تا به روزهای خوبش بازگردد اما در بازی با استقلال در فهرست 18 نفره تیم ما هست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir