قلعه‌نویی: تراکتورگونه بازی نکردیم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم ولی تراکتورگونه بازی نکردیم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: بازی جو بسیار خوبی داشت و هر دو تیم و طرفدارانشان به همدیگر احترام گذاشتند و شعار بازی جوانمردانه اجرا شد. خطیبی این تیم را به لیگ برتر آورد. فوتبال خیلی خوب و منظمی بازی می‌کنند از نیمه دوم اصلا راضی نیستم.

درست است که بازی را بردیم اما تراکتورگونه بازی نکردیم و باید حتما این موضوع را بررسی کنیم که چرا باید وقتی حریف 10 نفره است این گونه بی‌انگیزه بازی کنیم. بازیکنان ما نظم دفاعی خود را حفظ کردند. خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم و با این پیروزی به تعطیلات رفتیم ولی از نیمه دوم اصلا راضی نیستم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این تراکتور با تراکتور مدنظر من فاصله دارد. امیدوارم یادگار امام برای بازی بعد آماده شود. این زمین، زمین تمرین است و ما از دوشنبه زمین تمرین‌مان را عوض می‌کنیم و اگر قرار باشد روزی باز هم در این ورزشگاه بازی کنیم بازیکنان حس مسابقه را داشته باشند.

قلعه نویی ادامه داد: ماشین سازی تیم خوبی است ولی آنها نتوانستند به دروازه ما نزدیک شوند و وقتی این تیم 10 نفره شد ما باید انگیزه بیشتری برای گلزنی می‌داشتیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص تعویض ادینیو(Éder Luciano) گفت: این بازیکن هنوز از شرایط آرمانی دور است و تعویض او دلیلی بر بد بودنش نیست و مطمئنم در هفته‌های آینده بهتر از این خواهد بود.

وی درباره برنامه تیمش برای تعطیلات پیش رو گفت: از تعطیلات راضی نیستم ولی مهم تیم ملی است و باعث افتخار است که تیم ملی ما به جام جهانی صعود کند و پرچم ایران در بین 32 تیم جام جهانی بالا برود.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما هم در بازی با پیکان و هم در بازی امروز ساختار دفاعی خوبی داشتیم و نقطه مثبت تیم ما داشتن دو هافبک دفاعی خوب است. مهدی کیانی می تواند کار دو بازیکن را همزمان انجام دهد. امیدوارم سینا عشوری هم به زودی به شرایط آرمانی خود برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir