نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتسال
تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، دبیری تبریز، فرش‌آرای مشهد، شهروند ساری و یاسین پیشرو قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال مقابل حریفان به برتری رسیدند.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال با 6 بازی آغاز و با صدرنشینی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید. اصفهانی‌ها مهمان لبنیات ارژن شیراز بودند و در حالی که ابتدا با یک گل عقب افتادند اما در پایان بازی را با نتیجه 4 بر 2 به پایان بردند تا با 9 امتیاز یکه و تنها در صدر جدول قرار بگیرند.

همچنین دبیری تبریز در یک بازی پر برخورد با نتیجه 4 بر یک مقابل حفاری اهواز به برتری رسید. دبیری نیز در حالی این بازی را برد که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود. از جمله حواشی این دیدار می‌توان به درگیری بازیکنان و پرتاب بطری از جانب سرمربی حفاری به زمین اشاره کرد. دبیری با این پیروزی به رتبه چهارم جدول رسید و حفاری اهواز در رده پنجم قرار گرفت.

شهروند ساری نیز که دو بازی قبلی خود را باخته بود، در خانه مقابل مقاومت البرز به پیروزی 4 بر 3 رسید تا فشارها از روی علی رعدی سرمربی این تیم برداشته شود.

مس سونگون هم که با تغییرات مدیریتی با اتوبوس از تبریز به ساوه رفته بود و در حالی که با یک گل نیز از شهرداری ساوه پیش بود، در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

همچنین فرش‌آرای مشهد مثل دو تیم دبیری و گیتی‌پسند بازی باخته را با برد عوض کرد و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود در نهایت با پیروزی 5 بر 2 زمین را ترک کرد.

یاسین پیشرو قم با نتیجه 2 بر یک از سد دانشگاه آزاد تهران گذشت. آخرین دیدار هفته بین تاسیسات دریایی تهران و طرح و توسعه الوند قزوین از سوی سازمان لیگ لغو شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir