علی دایی:‌ یک امتیاز را هدیه دادیم
علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است با توجه به شرایط این تیم یک امتیاز را به استقلال خوزستان هدیه داده‌اند.

علی دایی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت‌ تهران اظهار کرد: در این هوای گرم و طاقت‌فرسا بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌های ما عالی کار کردند و به آن‌ها نیز افتخار می‌کنم که بدون بدنسازی توانستند این‌گونه کار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدا را شاکر است که بازیکنانش در این بازی با جان و دل کار کردند افزود: در نیمه اول و دوم موقعیت‌های خطرناک‌مان خیلی بیشتر از استقلال خوزستان بود و می توانم بگویم که فقط مالکیت توپ با آن‌ها بود. علاوه بر این ما 3 موقعیت صد درصد را هم تبدیل به گل نکردیم ضمن اینکه اواخر بازی نیز دو موقعیت بسیار عالی را از دست دادیم اما باز هم می‌گویم دست بازیکنان درد نکند چرا که خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: ما بعد از آن‌که دو بر یک از حریف عقب افتادیم مجبور شدیم از نیروهای جوان استفاده کنیم چرا که استقلال خوزستان فشار می‌آورد و ما نیز تحت فشار بودیم. بعد از تعویض یک گل زدیم و دو موقعیت خیلی خوب هم از دست دادیم. سعی می‌کنیم در تعطیلات خودمان را برای بازی‌های آتی آماده کنیم.

دایی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه از تعطیلات لیگ راضی خواهد بود یا خیر عنوان کرد: تعطیلات لیگ برای ما خوب است چون با توجه به اینکه ما در ابتدای فصل فرصت بدنسازی نداشتیم می‌توانیم در این حد فاصل روی بدن‌های بازیکنان‌مان کار کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا نتیجه تساوی را برای این دیدار عادلانه می‌داند گفت: فکر می‌کنم ما یک امتیاز را به استقلال هدیه دادیم چرا که می‌توانستیم به راحتی 3 امتیاز مسابقه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: اگر نگاه کنید موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از آن‌ها بود و ما موقعیت‌های صد درصدی را از دست دادیم باید خیلی خوب کار کنیم تا در بازی‌های داخل و خارج خانه به سه امتیاز بازی برسیم.

دایی اضافه کرد: این را هم باید اضافه کرد که استقلال خوزستان طی دو سال اخیر در زمین خودش به هیچ تیمی باج نداده و در این بازی هم خیلی خوب کار کرد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما با وجود این با توجه به شرایط‌مان معتقدم ما باید تیم برنده بازی بودیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir