نتایج هفته دوم لیگ دسته یک
هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال با پیروزی مدعیان برگزار شد.

هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال ایران با بازی تیم‌های مس رفسنجان و خونه به خونه بابل آغاز شد و تیم بابلی موفق شد در پایان با نتیجه 2 بر یک از سد مس بگذرد.

نساجی مازندران دیگر تیم خطه شمال کشور نیز به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته بود با نتیجه مشابه 2 بر یک به پیروزی رسید. همچنین تیم پارس جم جنوبی با تک گل کیوان وحدانی در بازی بیرون از خانه تیم خیبر خرم‌آباد را مغلوب کرد.

فجر سپاسی شیراز نیز در بازی خانگی مقابل سپیدرود رشت متحمل شکست شد. شیرازی‌ها که در هفته اول مساوی کرده بودند در این بازی با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

بادران تهران با اکبر میثاقیان اولین پیروزی خود را در لیگ یک به دست آورد و با نتیجه 2 بر یک تیم فولاد یزد را مغلوب کرد. همچنین تیم گل گهر سیرجان که هفته گذشته نیز از سد راه آهن گذشته بود با نتیجه دو بر یک تیم اکسین البرز را شکست داد و با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

دو تیم ملوان و راه آهن هم که تیم های تازه سقوط کرده لیگ برتری به دسته یک هستند، در بندرانزلی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. آلومینیوم اراک هم در آخرین بازی هفته به نخستین برد خود در لیگ دسته یک امسال دست یافت و با نتیجه پر گل سه بر صفر تیم استقلال اهواز را درهم کوبید. این دومین باخت اهوازی ها در مسابقات بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir