ویسی: پراشتباه بودیم
عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش در بازی مقابل پرسپولیس در یک سوم زمین خودی پراشتباه بازی کرده است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما نیمه اول یک بازی خوب و قابل قبول و پایاپای انجام دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم تیم ما وارفت و در یک سوم زمین خودمان اشتباهات فاحش و بزرگی داشتیم و پرسپولیس با توان مهاجمانش توانست از اشتباهات ما استفاده کند و این بازی را ببرد.

وی افزود: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم ولی به خاطر اینکه تماشاگران ما ناراحت به خانه برگشتند متاسفم. تماشاگران سپاهان ناراحت از استادیوم رفتند و از این بابت معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

ویسی در پاسخ به سوالی درباره نوسانات برد و باخت سپاهان گفت: تیمی که می‌خواهد برنده باشد باید همه خطوطش خوب بازی کنند. ما در طول بازی سه تعویض داریم اما در یک سوم زمین خودمان پراشتباه بودیم و تاوان این اشتباهات را دادیم. وقتی گل دوم را خوردیم من قصد تعویض داشتم که گل سوم را نیز دریافت کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم و قابل جبران نبود. روی این اشتباهات کار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: من واقعا شرمنده مردم شدم. مردم اصفهان لیاقت این را دارند که سپاهان در صدر بماند. پرسپولیس بهتر بود و تیمی که بهتر بود مزد پیروزی خود را گرفت.

وی درباره گل خوردن دروازه‌بانش از زاویه بسته اظهار کرد: یک سوم دفاعی بسیار ضعیف کار کرد و گلر هم زاویه بسته گل خورد. مجموعه سپاهان خوب نبود و پرسپولیس در نیمه دوم وسط میدان را از ما گرفت. تیم ما در واقع وارفت و وارفتگی سپاهان شکست مقابل پرسپولیس را در پی داشت.

وی درباره تعطیلی لیگ اظهار کرد: این تعطیلی را هیچ کس دوست ندارد اما خوشحالیم که یک بازی جام حذفی در پیش داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir