صعود فولاد یزد و پیکان به یک شانزدهم نهایی جام حذفی
فولاد یزد با شکست زاگرس یاسوج و بادران با شکست پاراگ به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کردند.

در ادامه مسابقات جام حذفی، دو تیم زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم و فولاد یزد از لیگ دسته یک در ورزشگاه تختی شهر یاسوج با هم رو به رو شدند که نماینده یزد با یک گل به برتری رسید و به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

تک گل فولاد یزد را افشین اسماعیل‌زاده در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند. فولاد یزد با شکست حریف خود به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد و در این مرحله با برنده دیدار فولاد خوزستان و عقاب تبریز دیدار خواهد کرد.

بادران تهران ۲ - پاراگ تهران صفر

در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، تیم دسته اولی بادران میزبان تیم دسته دومی پاراگ تهران بود که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر شاگردان اکبر میثاقیان به پایان رسید.

گل‌های این بازی را علی هزامی در دقیقه ۲۵ و حمید غلامی در دقیقه ۴۸ برای بادران به ثمر رساندند. هدایت بادران را اکبر میثاقیان برعهده دارد که در جریان بازی اخراج شد. وحید عسکری از بادران با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد.

بادران در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف برنده دیدار سایپا و بادران نوین می‌رود. پیش از این دیدار نیز سپاهان و ماشین‌سازی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند و به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند.

پیکان 2 - هف سمنان صفر

در ادامه دیدارهای جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۶ امروز دو تیم پیکان و هف سمنان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم پیکان توانست حریف سمنانی خود را با دو گل مغلوب کند.

گل های این دیدار را گادوین منشا(Godwin Mensha) و محمد صادق بارانی در دقایق ۱۷ و ۴۶ به ثمر رساندند. پیکان با کسب این پیروزی در دور بعد باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir