سرمربی قشقایی: پیش بینی‌مان برد پرسپولیس نبود
اصغر اکبری سرمربی تیم قشقایی می‌گوید انتظار نداشته تیمش پرسپولیس را شکست دهد.

اصغر اکبری سرمربی تیم قشقایی بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی گفت: از بازیکنانم متشکرم. همه چیزهایی که در تمرینات داشتیم را اجرا کردیم.

پیش بینی ما برد پرسپولیس نبود. چندین سال بود که تیم‌های شیراز دیده نمی شد. اینجا استعدادهای زیادی دارد و خیلی از بازیکنان ما جوان هستند. ما می‌توانیم فعل خواستن را صرف کنیم.

او افزود: بازیکنان ما خیلی امروز تلاش کردند. بازیکنان ما خیلی منسجم کار کردند و کار بزرگی انجام دادند. اگر نفرات جلویی ما کمی خود باوری داشتند گل دوم را نیمه اول می‌زدیم. خدا را شاکرم که این تیم متعلق به ترک زبانان کشورمان هست که هرجای ایران ما را حمایت می‌کنند.

خوشحالم که در گذشته پرسپولیس و استقلال 90 درصد ورزشگاه را داشته‌اند ولی الان اینجا مثل تبریز و بوشهر و خوزستان و انزلی هواداران خود را دارد. ما باید منابع مالی داشته باشیم. من ایمان دارم که دو سال دیگر مجموعه تیم ما می‌تواند در لیگ برتر آقایی کند.

سرمربی تیم قشقایی درباره داوری بازی گفت: ما کاری به داوری نداریم. ما هم اشتباه می‌کنیم و من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که کاری کنید تا داور به خوبی قضاوت کند. ما به بازیکنانمان گفته بودیم به داوری اعتراض نکنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir