نتایج هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال
تیم سپیدرود رشت با پیروزی مقابل مس رفسنجان و با توجه به شکست خانگی گل‌گهر سیرجان به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (آزادگان) امروز (جمعه) برگزار شد و در مهم‌ترین بازی‌ها گل‌گهر سیرجان با شکست خانگی مقابل بادران صدر جدول را از دست داد و سپیدرود رشت با شکست مس رفسنجان به رتبه نخست رسید.

نساجی مازندران ۳ – استقلال اهواز صفر

در اولین بازی این هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم نساجی مازندران و استقلال اهواز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار نساجی قائم شهر توانست با دو گل دقیقه ۳۰ و ۹۰ محمد عباس زاده و دقیقه ۶۳ مجتبی رمضانی، تیم قعرنشین استقلال اهواز را شکست دهد.

شاگردان محمود فکری با این برد موقتا به رده چهارم جدول صعود کردند. استقلال اهواز هم با این نتیجه در قعر جدول باقی ماند. محمد عباس زاده با ۲ گلی که در این دیدار زد، با ۸ گل در رده اول جدول گلزنان لیگ یک قرار گرفت.

سپیدرود رشت یک – مس رفسنجان صفر

میلاد قربان زاده در دقیقه ۲۰ بازی توانست روی حرکت و ارسال خوب حسین کعبی گل تیم سپیدرود را با ضربه سری دقیق به ثمر برساند. در دقیقه ۴۴ این دیدار تیم مس رفسنجان به گل رسید که این گل توسط جواد محمدی، داور دیدار مردود اعلام شد.

در این صحنه مهاجم مس رفسنجان در موقعیت آفساید توپی که توسط سیدمحمد حسینی دروازه بان سپید رود دفع شده بود را تبدیل به گل کرد. با این برد تیم سپید رود رشت که با مشکلات مالی زیادی روبرو است، با ۲۰ امتیاز به رده اول جدول صعود کرد.

مس کرمان یک – پارس جنوبی جم صفر

در ادامه ناکامی‌های هفته‌های اخیر پارس جنوبی، آنها با نتیجه یک بر صفر مغلوب مس کرمان شدند. گل مس کرمان را در این دیدار احمدرضا زنده روح در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. پارس جنوبی هم با این باخت از جمع مدعیان فاصله گرفت. مس هم با این برد ۱۲ امتیازی شد.

اکسین البرز یک – فولاد یزد یک

فولاد یزد موفق شد در ادمه نتایج خوبی که در این هفته ها کسب کرده، تیم دوم جدول رده بندی یعنی اکسین البرز را متوقف کند. در دقیقه ۶۵ این دیدار موسی شهبازی با تیزهوشی توانست روی اشتباه مدافع اکسین البرز، گل تیم فولاد یزد را به ثمر برساند. در ادامه این دیدار محمد حسینی پور که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده بود توانست روی یک ضربه ایستگاهی، به زیبایی دروازه فولاد یزد را باز کند.

فجرسپاسی شیراز صفر – ملوان بندر انزلی صفر

در این دیدار، تیم فجرسپاسی از دقیقه ۳۰ با اخراج علی غلامرضاپور ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد ولی با این حال ملوانی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و به تساوی در این دیدار رضایت دادند.

گل گهر سیرجان صفر – بادران تهران ۲

بادران تهران با گل‌های دقایق پایانی سعید واسعی تیم گل گهر سیرجان را شکست داد. با این باخت شاگردان وینگو بگوویچ(Vinko Begović) صدر جدول را از دست دادند و به رده سوم سقوط کردند.

راه آهن یزدان صفر – آلومینیوم اراک صفر

نفت مسجد سلیمان یک – خیبر خرم آباد ۲

خیبر خرم آباد با مربی جدید خود داوود حق دوست، توانست در دومین هفته متوالی به پیروزی برسد تا تقریبا خودش را از بحران خارج کند. در این دیدار حسین بهاروند در دقیقه ۱۷ و یاسر درویشی در دقیقه ۲۰ گل های تیم خیبر خرم آباد را به ثمر رساندند. تک گل تیم میزبان را رضا جباری در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این برد تیم خیبر به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد.

ایران جوان بوشهر صفر – خونه به خونه بابل صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir