علی دایی: وزیر ورزش سه سال دیر استعفا کرد
علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید تیمش بعد از شکست برابر پرسپولیس خودش را جمع و جور کرده و به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر ذوب آهن است.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: متاسفانه با توجه به نتیجه‌ای که برابر پرسپولیس گرفتیم، شرایط خوب‌مان را از دست دادیم. ما باخت بدی به دست آوردیم و به همین دلیل شکل خود را عوض کردیم و از طرفی خودمان را جمع و جور هم کردیم.

ما می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. با توجه به شرایطی که وجود دارد، می‌دانیم کار ما سخت است. تیم ذوب آهن هر هفته بهتر شده و هفته قبل دو بر صفر سپاهان را شکست داد. ما می‌خواهیم دست پر از این میدان خارج شویم و یک بازی خوب را ارائه دهیم.

دایی درباره مشکلات مالی تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس و عدم تمرکز بازیکنانش در این دیدار که منجر به شکست سنگین مقابل پرسپولیس شد اظهار کرد: مشکلاتی که قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم هنوز هم پابرجاست و هیچ اتفاقی نیفتاده است. اگر سوالی در این باره دارید می‌توانید از مدیریت باشگاه بپرسید.

سرمربی نفت درباره استعفای وزیر ورزش اظهار کرد: فکر می‌کنم عملکرد وزیر را می‌توان در نتایج ورزش در المپیک 2016 دید. با توجه به این شرایط مشکلاتی در ورزش به وجود آمد که نشان‌دهنده عملکرد وزیر است. وزیر ورزش 3 سال دیر استعفا کرد.

او درباره اینکه آیا عباس بوعذار که مدتی است در تمرین‌های این تیم غیبت کرده بود، فردا در فهرست 18 نفره این تیم حضور دارد یا نه، گفت: قرار بود او دو روز در تمرین‌های ما حضور نداشته باشد اما بوعذار به مدت دو هفته به تمرین‌های ما نیامد. او دلیل غیبتش را مریضی پدرش عنوان کرده بود. بوعذار امروز در لیست 18 نفره ما حضور ندارد.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که چرا در تمرین‌های تیم ملی کاراته شرکت کرده بود،‌ گفت: معتقدم کسانی که برای مملکت افتخارآفرینی می‌کنند قابل تقدیر هستند. هروی از دوستان قدیمی من است و با هماهنگی‌های انجام شده در تمرین‌های آن‌ها شرکت کردم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

دایی درباره اینکه آیا به او کمربند افتخاری کاراته اهدا شد یا نه گفت: کاراته خیلی خطرناک است و امروز با ترس و لرز به تمرین آن‌ها رفتم. در واقع قبل از این کار دلم را به دریا زدم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir