پورموسوی: تمام ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان شود
سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تمام ایران بسیج شده است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد.

سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد:‌ امروز ما پیروز میدان بودیم و قبول ندارم که بازی به تساوی کشیده شد. انتظار داشتم بهتر از این عمل کنیم اما نشد.

داور مسابقه تمام صحنه‌های ۷۰ به ۳۰ را به سود پرسپولیس سوت می‌زد و بارها و بارها در مقابل خود من اشتباهاتی را دز زمینه اوت دستی انجام داد. من از کمیته داوران می‌خواهم این بازی را آنالیز کند و اگر داور اشتباه کرده با او برخورد کند. من هم تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستم.

وی ادامه داد: همه امکانات برای پرسپولیس است. آن‌ها هواداری دارند که بعد از هر برد با ۲۰۰ سکه به رختکن‌شان می‌رود و به همه بازیکنان هدیه می دهد اما ما در استقلال خوزستان چنین مزیتی نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس اظهاراتی را درباره بازی عنوان کرده گفت: در شان من نیست که جواب یک مدیر رسانه‌ای را بدهم.

او در ادامه افزود: پرسپولیس امروز سعی در انجام بازی مستقیم داشت اما هر زمان که تیم ما بالا می‌آمد داور خطا می‌گرفت و تیم به عقب می‌رفت. داور حتی دو بار مقابل چشمان خود من اوت دستی را اشتباه اعلام کرد و حریف از آن سود برد.

من از آقای زرگر گله دارم و می‌خواهم فیلم بازی را یک بار دیگر نگاه کند. تمام سوت‌های ۷۰ به ۳۰ به سود پرسپولیس گرفته می شود. داور روی رحیم زهیوی خطای پنالتی را اعلام نکرد و در ادامه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. وقتی بازیکن کارت زرد می گیرد دست به عصاتر بازی می کند.

وی همچنین گفت:‌ پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را داشت اما مقابل تیم ما که بهترین خط حمله لیگ را دارد گل دریافت کرد. من همین جا اعلام می‌کنم تا دیدار مقابل ذوب آهن صبر می‌کنیم، اگر مشکل ما برطرف نشد پس از آن من کناره‌گیری خواهم کرد زیرا شرایط خوبی را برای استقلال خوزستان پیش بینی نمی‌کنم و نمی‌خواهم سیبل شوم.

او تاکید کرد: هیچ کس به ما قولی نداده و حتی خسته نباشید هم نگفتند. در شهر ما تولیدی‌های زیادی هستند که می‌روند اسپانسر تیم‌های خارج استان می شوند و به تیم خودشان هیچ کمکی نمی‌کنند. ما هم می خواهیم از امکانات دولتی استفاده کنیم.

پورموسوی همچنین اضافه کرد: تمام ایران بسیج شده و می‌بینید که پرسپولیس بازیکنان را جذب کرد و از بهترین بازیکنان هم استفاده می کند. من فکر می کنم بقیه تیم‌ها باید برای دوم و سومی بجنگند. من احساسی صحبت نمی کنم و تمام مسائل را واقعی می گویم. از همه هواداران تشکر می کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و تیم ما را تشویق کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir