به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان امروز دوشنبه هشتم آذرماه در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد و طی آن سهیل واحدی با پیروزی مقتدرانه 6 بر یک در مقابل Michael Judge از کشور ایرلند موفق به صعود در مرحله نیمه نهایی شد و تا فینال مسابقات قهرمانی جهان تنها یک قدم فاصله دارد وی در این مرحله امروز...

حامد ذره دوست دیگر ملی پوش کشورمان در مرحله یک چهارم پایانی در مقابل Declan Brennan با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و حامد ذره دوست در بخش آقایان در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرد که تمامی بازیکنان موفق شدند از مرحله گروهی صعود کنند و وارد مرحله تک حذفی شوند آرمان دیناروند در مرحله یک شانزدهم پایانی با شکست در مقابل حریفی از افغانستان از دور رقابت‌ها خارج شد.

در مرحله یک هشتم پایانی امیر سرخوش و حامد ذره دوست در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و حامد ذره دوست همراه با سهیل واحدی با کسب پیروزی در مقابل حریفان خود موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند و در این مرحله سهیل واحدی موفق به صعود در مرحله نیمه نهایی شده است که رقابت او در این مرحله پیگیری خواهد شد. پیش از این شرکت کنندگان ایران در در بخش بانوان و پیشکسوتان رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به صعود در مرحله حذفی نشدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان 29 آبان ماه تا 9 آذرماه در بخش آقایان، پیشکسوتان، و بانوان به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود. تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش آقایان، اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی،علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرده است.